Inlägg från: johannajw |Visa alla inlägg
  • johannajw

Tidiga symtom tråden!

Hade ÄL i onsdags (4/11) och började känna mig konstig nu i måndags. Säkert jag som inbillar mig? Har ont i nederdelen av magen och ibland känns det som att det hugger till lite. Jag känner mig inte som mig själv? Har BIM 18/11..slutade även precis med mina ppiller, den 18/10, haha. Men man vet väl aldrig, eller hur?

• johannajw
    du_är_en_saga skrev 2015-11-12 11:40:59 följande:

Spännande, många som har BIM nästan samtidigt! Inatt vaknade jag för att jag mådde så illa, trodde jag blivit magsjuk. Blev bättre när jag åt. Endera har jag fått magkatarr? eller så är det nåt på G! Hoppas!!

Låg vaken en bra stund och mådde och sjukt illa! Åt också men mådde inge bättre. Och idag blev jag typ panik hungrig från ingenstans. Sjukt konstigt, jag bruka aldrig känna mig hungrig eller så.
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 13:14:52 följande:

Har bim den 18/19 så egentligen borde jag vänta till söndag innan jag börjar testa! Men vet inte om jag kan hålla mig då jag tror mina tester kommer redan idag! Haha. Har beställt hem 5 testlagret o 2 cb.. Haha själv?

Har också BIM då! Jag vill också testa redan nu, men det känns onödigt då det kommer troligtvis inte visa nåt starkt. Lika bra att vänta och se, sparar man pengar dessutom ???? jag har bara två cb hemma som jag köpte igår ????
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 14:21:15 följande:

Ja men precis!! Om du har 2 test kommer du vänta till typ bim-1 då? O ta den andra på bim? :) känns som en evighet kvar :O

Ja men verkligen! Vill bara att nästa vecka ska komma nu! Visst jag slutade med mina ppiller nyss och det är första gången vi försöker, men man vet aldrig.

Jag tror att jag tänker testa på bim-1 :) du då?
  • johannajw
    Fsake skrev 2015-11-12 17:01:29 följande:

Hej tjejer!

Mina tidiga symptom har varit fylligare bröst som är ömmare än vanlig PMS. Även molvärk sen äl nästan varje dag. Nu på bim-3 mår jag även illa till och från. Plussade igår på äl+10.

Lycka till!!!

Stort grattis! :)
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 19:37:09 följande:

Jag håller tummarna för dig! Själv är jag på försök 8 haha. Jag ska använda mina billiga stickor från bim-4 och sedan spara mina cb till bim-1 och bim dagen :) jaa jag vill också få nästa vecka nu!! Orkar inte vänta, haha

Håller tummarna för dig också! ????
  • johannajw

Men att inte emojis funkar. . Därför blir det massa frågetecken då jag skriver ! ;)

Svar på tråden Tidiga symtom tråden!