• Äldre 11 Nov 10:12
    12263 visningar
    30 svar
    30
    12263

    Medlem för att få rabatter?

    Hejsan! 

    Jag skulle behöva hitta några "rabattklubbar" och såna sidor där man kan få bra erbjudanden. Vilka är ni medlem på? Lönar det sig att skaffa medlemskort på coop och liknande affärer?

    Jag vill ju helst inte betala för att få rabatter, men det kanske man måste?? 

    Ge era tips på smarta kuponger och sparande här tack!

  • Svar på tråden Medlem för att få rabatter?
  • Äldre 11 Nov 10:19
    #1
    +1

    i affärer jag brukar handla brukar jag gå mer i deras kundklubbar, typ Stadium, Polarn och Pyret, Ica, Coop - etc - det kostar ju inget att gå med, och oftast får man ju presentkort för en viss procent man handlat för och rabatt på vissa varor. Det kostar ju inget att vara med, sen antar jag de använder informationen om mina köpvanor i marknadsföringsasyfte, men inget som bekymrar mig! 

  • Äldre 11 Nov 10:20
    #2
    +1

    De allra flesta kundklubbar är gratis. Coop, Ica, Lindex, kapp Ahl, stadium osv. Det är bara HM som vill ha betalt. Hur mycket erbjudanden de har är olika.

  • Äldre 11 Nov 10:56
    #3
    +2

    Jättebra tråd! Tycker att vi kan samla våra tips!

    Jag har precis testat www.buyersclub.se för att de har erbjudande på mat.se. Superbra om man beställer hem mat kan jag meddela!

  • Äldre 18 Nov 11:16
    #4
    Vickslick skrev 2015-11-11 10:56:34 följande:

    Jättebra tråd! Tycker att vi kan samla våra tips!

    Jag har precis testat www.buyersclub.se för att de har erbjudande på mat.se. Superbra om man beställer hem mat kan jag meddela!


    Funkar det bra att beställa hem mat tycker du? Funtar på att testa
    bra sagt!
  • Äldre 18 Nov 12:18
    #5

    Obs Coop tar 100:- i 'pant'/ engångsavgift, men återfås, bra rabatter och erbjudanden ändå :)

  • Äldre 20 Nov 15:48
    #6

    Hej! Jag är själv ensamstående mamma och försöker som många andra spara pengar på olika sätt.

    Jag brukar handla online när det gäller kläder till mig sälv och min son. Ofta finns det bra rabatter via olika hemsidor, ett tips är webbplatsen: www.rabble.se/rabattkoder/

    Rabble har alltid olika erbjudanden och rabattkoder på kläder till barn och leksaker. Och det bästa är att du inte behöver blir medlem. Sjukt enkelt att shoppa med rabattkoder från Rabble. Själv har jag börjat köpa julklappar till nära och kära online eftersom det finns så mycket bra rabattkoder man kan använda, speciellt med Rabble.

  • Äldre 26 Nov 16:39
    #7

    Buyers Club är kanon!

  • Äldre 1 Dec 15:40
    #8
    PetraO skrev 2015-11-26 16:39:51 följande:

    Buyers Club är kanon!


    Ja verkligen, älskar när man hittar något bra! 
  • Äldre 1 Dec 15:45
    #9

    Rabble och lets deal, två appar med massa rabatter. Finns en sida som heter matsmart också där du kan köpa saker till stora rabattpriser.

  • Äldre 1 Dec 16:01
    #10

    Refunder.se och bonusbay.se är kanon för att få tillbaka pengar

Svar på tråden Medlem för att få rabatter?