• jjoojojo

"förbjudna" rollspelslekar med famileteman, hur vanligt?

Är det folk som har rollspelslekar inom "förbjudna" familjeteman så som pappa/dotter osv? givetvis rollspelslekar och EJ riktig incest.

Jag personligen har agerat "pappa" många gånger, Dock enbart med tre olika tjejer, varav den ena vart en gammal flickvän och vi utforskade mycket i det. 

• Svar på tråden "förbjudna" rollspelslekar med famileteman, hur vanligt?
  • Anonym (Lillan)

Det enda jag provat och som jag tänder på är pappa-dotter lekar där jag är den olydiga tonårsflickan som får smisk på bara stjärten av sin pappa.

Men det stannar vid smisk. Så fort vi går över till sex är pappa borta.

• jjoojojo

Okej intressant, hur kan det komma sig att bara vid smisk? och varför just pappa i det sammanhanget? kunde det inte lika gärna vara typ en äldre magister osv..?

När jag agerat "pappa" så har vi mixat det med mukt,hårt,kinky och vanilj, det ska vara en mix av det intima men samtidigt med det spännande med dominans, både verbal dominans och små bestraffningar så som trosor i mun under smisk osv, och belöningar så som " va duktig flicka du var för pappa nu " typ det stuket.

• Anonym (Lillan)
    jjoojojo skrev 2015-11-11 19:09:57 följande:

Okej intressant, hur kan det komma sig att bara vid smisk? och varför just pappa i det sammanhanget? kunde det inte lika gärna vara typ en äldre magister osv..?

När jag agerat "pappa" så har vi mixat det med mukt,hårt,kinky och vanilj, det ska vara en mix av det intima men samtidigt med det spännande med dominans, både verbal dominans och små bestraffningar så som trosor i mun under smisk osv, och belöningar så som " va duktig flicka du var för pappa nu " typ det stuket.

Just smisk är en rätt central grej för mig och jag har fastnat för pappa/dotter grejen då för att det känns mer "naturligt" om man kan säga så. Jag har varit ute för sent, eller tjuvrökt, eller varit uppkäftig och då blir jag lagd över knät och får smisk på bara stjärten.
  • Anonym (pojke)

Det är nog inte ovanligt med det du beskriver och även mor/son som en del av en sk vanlig relation.

• jjoojojo

Ett rollspelscenario är att pappa och dottern har hyrt en stuga ute i vildmarken över en helg. Det var mammans ide då hon tyckte pappan och dottern bråkat på senaste, motvilligt gick de både med på det, lite pappa/dotter tid kunde lätta stämningen, borta från datorer , mobiler osv... Väl på plats i stugen till helgen är dock dottern lika sur och tjatig gentemot sin far, hon tycker det är tråkigt där utan mobil med mera.. Efter hon gnällt på maten fick pappan nog, i vrede kunde han inte kontrollera sig utan drog dottern till sig la henne över knän och smiskade med handflatan, hon blev så chockad att hon bara tog emot, pappan vart också chockad men han kunde inte kontrollera sig i stundens hetta, stämningen var märklig, både gick och la sig. Mot natten kunde ej dottern sova, hon märkte hur fuktig hon blivit av behandligen.. Och hon kände pappans manliga kropp bredvid, hon kunde inte stå emot nattens frestelser....

Svar på tråden "förbjudna" rollspelslekar med famileteman, hur vanligt?