Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

Skulle du kunna tänka dig att rösta på SD idag?

Jag tycker inte att S har alla svaren på invandringen/ migrationen men

• Anonym (Ja)
    Anonym (Ja) skrev 2015-11-14 08:42:28 följande:

Jag tycker inte att S har alla svaren på invandringen/ migrationen men

R

Går inte att skriva på den här

Jag menar att SD har inte alla svaren men de är de enda som vill begränsa invandringen till skillnad mot alla andra partier. Politik är att kompromissa/ samrbeta och det behövs en sådan röst i rikstaden. Alla partier bör samarbeta över sakfrågor, även med SD.

Sedan tycker jag att svenskheten bör inkludera svenskar sedan generationer förstås men även alla invandre i första och andra generationen som är integrerade i Sverige och jobbar, deltar i samhället, sliter som vilken svensk som helst. Jag jobbar med många invandrare och vi står inte långt ifrån varandra i detta. Flera skall rösta på SD.

Jag tror Sverige skulle vara tråkigt utan invandrare men invandringen bör vara bgränsad och alla bör integreras, jobba, lära sig svenska. Om männiksor fortsätter leva i utanförsområde utan arbete, isolerade, så skapas många problem, en del riktigt farliga problem skulle jag tro Jag vill dock inte, som svensk sedan många generationer, vara i minoritet i mitt land. Jag rycker om Sverige!
  • Anonym (Ja)

[quote=76002472][quote-nick]Anonym (Wtf) skrev 2015-11-14 12:08:48 följande:[/quote-nick]

Nej, det är bara patetiska stackare som inte förstår bättre som röstar SD och jag hör definitivt inte till dem.

[/

Bra att du har koll på läget då till skillnad mot dem som röstar annorlunda än dig. Sakligt inlägg.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att rösta på SD idag?