• jennalu00

Planerar barn - Unga föräldrar

Emmissara skrev 2016-03-06 10:50:56 följande:

Tog detta nyss och skakar fortfarande. Vi har fortfarande gäster här hemma så när de har åkt så får maken den glada nyheten

Stort grattis! =)
  • jennalu00
    Emmissara skrev 2016-03-06 10:50:56 följande:

Tog detta nyss och skakar fortfarande. Vi har fortfarande gäster här hemma så när de har åkt så får maken den glada nyheten

Måste också fråga, vilken dag är du på? =) Och vad har du för symtom? Lycka till! (Hoppade in i tråden nu så har inte sån stor koll!)
  • jennalu00
    Jennymariaa skrev 2016-04-15 06:11:41 följande:

Igår var vi på rul. Blir en liten pojke som såg ut att må hur bra som helst! <3

Åh va kul! Var med i september gruppen på facebook men fick tyvärr missfall. 

Är nu gravid igen med bf 15/12. Kommer nog dock bli bakflyttad ca en vecka då vi undvek dagarna då ägglossning skulle ha skett för att undvika decemberbarn.. Nu blir vi förmodligen beräknade till julafton, haha! (hoppas dock på att den väljer någon annan dag att komma på). Hoppas så att liten vill stanna kvar hos oss den här gången =) 

• jennalu00
    Jennymariaa skrev 2016-04-16 14:28:21 följande:
    Åh grattis till er!!! Håller tummarna att bebis vill stanna <3
    Tack snälla! <3
  • jennalu00
    Jennymariaa skrev 2016-04-17 08:21:08 följande:
    Känns det bra? & vilken vecka är du i? Blev så glad att höra det! :)

Har inte riktigt vågat hoppats och är mest rädd, längtar så tills de mest riskfyllda veckorna har passerat. Är mer illamående den här gången så väljer att se det som något positivt =) Enligt sista mens är jag i vecka 5+2, men jag hann bara få en mens efter missfallet så min cykel blev nog lite förändrad eftersom vi undvek dagarna för ägglossning. Så jag tror mer på att jag är i vecka 4+2. 

Vilken vecka är du i nu? Börjat känna sparkar? =) Så kul att höra från dig! 

• jennalu00
    Jennymariaa skrev 2016-04-17 09:52:05 följande:
    Åh jag förstår det!! Håller alla tummar & tår att allt går vägen!! <3 jag är i 20 (19+4) när vi var på ultraljudet nu så fick vi tillbaka det första datumet så nu är det 6 sep som gäller igen.

Ja det är en liten huligan där inne haha. Blir nog en liten Louie hihi :)

Hoppas du hänger kvar i tråden så vi får följas åt ändå <3

Men oj vad tiden gått fort, du är redan halvvägs ju!! =) Åh va mysigt, glad för er skull! Längtar till man själv får börja känna sparkar.. 

Ja absolut! <3 

• jennalu00

Ni som hade illamående, vilken vecka var värst och när började det släppa? Jag går in i vecka 9 i morgon och mår illa konstant. Står knappt ut och behöver se ljuset i tunneln haha.. 

• jennalu00

Fy vad drygt att det satt i så länge för er.. Hoppas verkligen att mitt släpper tidigare, min stackars sambo får göra allt här hemma medan jag knappt tar mig upp ur sängen (har väldigt dåligt psyke för att må illa :/). Men i slutändan kommer allt att vara så värt det <3 

• jennalu00

Var på vul igår och fick se hjärtat slå, allt såg jättefint ut. Så lycklig att lillen mår bra just nu iaf! =) BF stämde överens med senaste mens, så var längre gången än jag trodde - 8+3 idag. 

• jennalu00
    Jennymariaa skrev 2016-05-10 09:28:59 följande:
    Så glad för er skull!!! <3 najs att vara längre gången :D
    Tack snälla!! <3 Ja verkligen, lite av en chock dock. Trodde inte spermier kunde överleva så pass länge, haha! Men tydligen =) 
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar