Planerar barn - Unga föräldrar
Jag hoppas gärna in här! :) är 22 år gammal, planerar första barnet! Har bim den 19 :)
Jag hoppas gärna in här! :) är 22 år gammal, planerar första barnet! Har bim den 19 :)
Välkommen hit :) Berätta gärna lite om dig själv, har du och din sambo börjat försöka eller än så länge bara planerat? :)
Bisolvon och grapefruit? Haha vad ska det ha för effekt? ??
Hurrni! Det börjar bli en del människor här inne. Finns det något sätt att sluta gruppen? Om ni skulle vilja det alltså :)
Och en till grej. Nidationsblödning är det någon som vet något om det. Jag tror att jag kan ha fått det idag och jag vet inte om jag ska vara glad eller orolig. Mest orolig för tänk om det inte är det.
I Gravid & Baby appen som jag har på mobilen står det såhär "En liten blödning kan uppstå när det befruktade ägget fäster i livmoderslemhinnan, en sk, nidationsblödning"
Jag har plussat!! 8 månader tog de hela!!

Tusen tack till alla grattis! Vi är så himla lyckliga <3 trodde aldrig denna dagen skulle komma!!
Tittar in här igen och kollar läget! :D Hur går de för er? :) Gått in i vecka 16 nu och dagarna bara flyger iväg <3
4e månaden nu i aktivt försökande men känns som för alltid haha, dock kör vi med ett slags uppehåll just nu, eller ja jag försöker väl mest lura mig själv att vi inte försöker så att det tillslut blir :)