• SponsraVM

Ser du Mona Sahlin som en terrorist?

Skulle du beskriva Mona Sahlin som en terrorist?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ser du Mona Sahlin som en terrorist?
  • Deceree1

Näe men man undrar ju om hon ångrar att hon gick ut med att man i Sverige, skulle ta hand om iskrigare som återvänder sårade till Sverige och ge dom vård och husrum. Det skulle iaf jag vilja veta. Hur hon tänker nu

• apburen
    Deceree1 skrev 2015-11-15 11:35:29 följande:

Näe men man undrar ju om hon ångrar att hon gick ut med att man i Sverige, skulle ta hand om iskrigare som återvänder sårade till Sverige och ge dom vård och husrum. Det skulle iaf jag vilja veta. Hur hon tänker nu

Om hon fortfarande står för detta så stödjer hon terrorismen och kan då betraktas som en passiv terrorist.
    En öppen famn för krigare helt enkelt.

Jag röstade ja men med reservation för "passiv" då hon själv inte är ute och krigar.
  • Deceree1
    apburen skrev 2015-11-15 11:57:22 följande:

Om hon fortfarande står för detta så stödjer hon terrorismen och kan då betraktas som en passiv terrorist.

En öppen famn för krigare helt enkelt.

Jag röstade ja men med reservation för "passiv" då hon själv inte är ute och krigar.

Ja, det har du ju rätt i men undrar om hon ff resonerar så. Med facit i hand
  • apburen
    Deceree1 skrev 2015-11-15 12:44:14 följande:
    Ja, det har du ju rätt i men undrar om hon ff resonerar så. Med facit i hand
    Tror inte hon ändrat sig, hon är ju så övertygad om att de ska ha "hjälp" när de borde skickas härifrån i samma ögonblick de återvänder.
  • Rataxes

Inte terrorist, karriärist med klent förstånd.

Äpple = ignorerad användare.
Svar på tråden Ser du Mona Sahlin som en terrorist?