Lilla orgasm-skolan
halloj alla ni som inte fått orgasm...om det nu är nån..
jag tror att man tränar upp sin O..jag har hållt på den jag var liten och har aldrig haft problem...
tips!
1. ligg på rygg med killen över (var lite kåt innan) låt hans snopp gnida över klitoris (av det får jag den bästa O) första gången jag fick de med nuvarande killen var det pinsamt...kanske en pinsam sexställning? men det löser sig med tiden..låt han bestämma takten eller du...du kan ligga på honom också..från sidan, vad som helst..
2. om du vill ha O vaginalt så var riktigt upphetsad..missionären funkar bra men detta funkar bäst för mig om jag är riktigt tänd...han kan cirkulera i dig..ni vet runt lite...
eller rid på honom och cirkulera..låt han komma långt in..
3. om ni inte är upphetsade så rekomendrear jag p-film för situationens skull..det är väldigt upphetsande om man hittar en bra film..(även om man ogillar hårt sex så kan det vara upphetsande) jag är den som mest gillar p-film av oss..och även om killen tänder på tjejerna är det lite upphetsande vet inte varför för jag är ganska svartsjuk (?)....men killen min blundar oftast har jag sett
detta är bara vad jag tycker funkar fint..inte säkert det gör det för er..det är inget nytt heller men ni som inte provat..pröva! för jag har aldrig fått O genom att nån fingrat kring klitoris..duschen..eller jag själv..behöver föremål