• Anonym

Lilla orgasm-skolan

halloj alla ni som inte fått orgasm...om det nu är nån..

jag tror att man tränar upp sin O..jag har hållt på den jag var liten och har aldrig haft problem...

tips!

1. ligg på rygg med killen över (var lite kåt innan) låt hans snopp gnida över klitoris (av det får jag den bästa O) första gången jag fick de med nuvarande killen var det pinsamt...kanske en pinsam sexställning? men det löser sig med tiden..låt han bestämma takten eller du...du kan ligga på honom också..från sidan, vad som helst..

2. om du vill ha O vaginalt så var riktigt upphetsad..missionären funkar bra men detta funkar bäst för mig om jag är riktigt tänd...han kan cirkulera i dig..ni vet runt lite...
    eller rid på honom och cirkulera..låt han komma långt in..

3. om ni inte är upphetsade så rekomendrear jag p-film för situationens skull..det är väldigt upphetsande om man hittar en bra film..(även om man ogillar hårt sex så kan det vara upphetsande) jag är den som mest gillar p-film av oss..och även om killen tänder på tjejerna är det lite upphetsande vet inte varför för jag är ganska svartsjuk (?)....men killen min blundar oftast har jag sett

detta är bara vad jag tycker funkar fint..inte säkert det gör det för er..det är inget nytt heller men ni som inte provat..pröva! för jag har aldrig fått O genom att nån fingrat kring klitoris..duschen..eller jag själv..behöver föremål

• Svar på tråden Lilla orgasm-skolan
  • Anonym

fick höra ett tips som påminner om din pkt 1, man skulle skriva alfabetet på klitoris med snoppen eller finger/tunga. kan va riktigt skönt.

ibland i duschen kan det börja kännas på ett sätt som gör att jag nästan inte kan stå längre, och när han slickar mig kommer jag också till en sån gräns, fast jag ligger ner. blir som jag inte kan komma över den där magiska känslan och få orgasmen... eller är det det här som är en orgasm, känslan? känslan finns som kvar till han slutar slicka/rikta strålen mot... inte som hos killar att hyan kommer och sen är han helt avslappnad liksom

hjälp!

• Anonym

Ligg på magen,gör en liten bula av täcket under dig(vid klitoris) din man tränger gungande in i dig.
    Det är trevligt!

• Anonym

här ytterligare ett tips, det enda som funkar för mig. jag rider på honom och är så pass framåtlutat att jag "gnuggar" hela könet mot honom. så får jag helt otroliga orgasmer, kan jag bara rekomendera.

• Anonym

härliga och inspirerande tips så här i verkstads tider! Go Girls!

Svar på tråden Lilla orgasm-skolan