• Anonym (fundersam)

vad betyder det

Är tillsammans med en man sen tre år tillbaka och vi har d väldigt bra tillsammans och roligt. Vi lever särbo och trivs med det. Min man har ett silver armband vikinga stuk med en knäppning som är ett evighetstecken som han hade när vi träffades och tar aldrig av sig. Häromdagen frågade jag honom om han köpt det el om d är en present och d var en present från hans ex han var tillsammans med innan mig dom var ihop i 3 år och har ingen direkt kontakt idag. Båda gjorde slut då d inte fanns mer har han sagt och jag vet att han e ärlig jag litar på honom. Men d känns lite att han har den på sig hela tiden...Överreagerar jag vad hade ni kännt?

• Svar på tråden vad betyder det
  • Anonym (*)

Du har alltså gått och tänkt på detta i 3 år?

• NKmamma

Ja det tycker jag att du gör. Varför frågar du honom just nu efter så pass lång tid tillsammans?

För egen del så hade det inte stört mig då det är historia. Fattar inte hur man kan vara svartsjuk på det förflutna.

• Anonym (fundersam)

Har inte tänkt på det alls men då vi såg likadana armband häromdagen så kom frågan upp..

• strike2
    Anonym (*) skrev 2015-11-15 21:19:24 följande:

Du har alltså gått och tänkt på detta i 3 år?

TS fick ju precis reda på att det var fråns hans ex. 

Men för att svara TS: Jag tycker det är lite halvskumt att han går runt med det -varje- dag. Har du frågat VARFÖR han konstant har den på sig fortfarande?

• Anonym (*)
    strike2 skrev 2015-11-15 21:29:45 följande:

Men för att svara TS: Jag tycker det är lite halvskumt att han går runt med det -varje- dag. Har du frågat VARFÖR han konstant har den på sig fortfarande?

Han har haft armbandet på sig i 3 år, och det är först nu hon undrar över var det kommer ifrån?

Nej, det går jag inte på.
  • NKmamma
    strike2 skrev 2015-11-15 21:29:45 följande:

Han tycker antagligen mycket om det. Varför ska han inte kunna ha det på sig? Se det som ett armband utan att lägga in så mycket i det.
  • Flisan79

Antagligen gillar han det väldigt mycket och skiter fullständigt i om det kom från ett ex, från en soptunna eller kungen själv.

Frågan är väl snarare, varför ska han ta av ett armband han älskar bara för att det råkar vara från ett ex?

• NKmamma
    Flisan79 skrev 2015-11-15 21:43:18 följande:
    Antagligen gillar han det väldigt mycket och skiter fullständigt i om det kom från ett ex, från en soptunna eller kungen själv. Frågan är väl snarare, varför ska han ta av ett armband han älskar bara för att det råkar vara från ett ex?
  • Anonym (fundersam)

Skulle aldrig säga åt honom att ta av det..Jag bara undrade vad ni tyckte..

• Anonym (fundersam)

Jag kanske låter svartsjuk men är d inte jag sa bara att det känns nu när jag vet vem d är ifrån...Skulle aldrig säga åt honom att ta av det. Dom ses ofta ett gäng en v varje sommar då är även hans ex med i d gänget och då övernattar hela gänget inget som jag förbjudit honom att göra..Dom har dock i gen kontakt däremellan. Så svsrtsjuk skulle jag inte kalla d...

Svar på tråden vad betyder det