Negativt test, BIM+11, gravid ändå??
Samma här!! Är på dag 41 och har oregelbunden mens men det här är ändå det längsta laget!! Jag tog också grav test på dag 37 å fick negativt..
Undra vad det är som händer i våra kroppar!
Samma här!! Är på dag 41 och har oregelbunden mens men det här är ändå det längsta laget!! Jag tog också grav test på dag 37 å fick negativt..
Undra vad det är som händer i våra kroppar!
Absolut! Det finns mängder av förklaringar varför mensen envisas med att inte dyka upp, men hoppet lever kvar!
Jag har antecknat i en app hur min menscykel ser ut i två års tid mest för att undvika graviditet :P ironiskt egentligen, men har aldrig gått över så här långt!
Jag hoppas kunna få hem gravtest i brevlådan imorgon!! Men jag kan nog inte hålla mig utan testa på en gång, stilla mitt sinne :)
Ska göra det! :) du med! :)
Tråkigt att höra molli :/ har hänt något som gör att din kropp kan reagera så här? Jag brukar själv fundera, å gör det nu också med tanke på min mens som knte dyker upp, om jag har varit stressad, ändrat kosten etc. För det kan ju rubba mens cykeln.
Om det faller ut utöver det normala som du är van vid så kontakta läkare/BM. Precis det du ska göra... Jag känner inte igen mig i dina besvär så jag är inte mycket till hjälp :/
Hoppas det ordnar sig och att du hittar en klinik som kan hjälpa dig! Lycka till!!
Idag kom mensen..i alla fall på ingång, har haft ont i tuttarna i söndags men gick typ över Igår och mensvärk sporadiskt som nu blivit kontinuerlig. Så jag anade att det var på g, men man vet ju aldrig! Känns skönt att en ny omgång kan börja :). Jag misstänker att jag inte hade ÄL denna månad.
Nu ska jag kolla hur mitt TSH värde ligger och utesluta PCO..pjuh :)