• Isabiten

Trött på övervikten!!!Är du det med???

Jag har under sommaren gått ner 20 kilo men jag har mycket kvar. Jag väger idag 143kg och vill gärna väga tvåsiffrigt men har tappat sugen. Nu börjar jag imorgon måndag med Montignacmetoden/GI för att kunna fortsätta ner i vikt. Det vore roligt om vi var fler som kunde peppa varandra!!! Spelar ingen roll vilken metod du använder, bara vi hjälper varandra! Är du med???

• Svar på tråden Trött på övervikten!!!Är du det med???
  • stenbock85

Jag hänger gärna på. Väger också tresiffrigt. Tänker köra med tallriksmodellen, för det påverkar familjen minst.

• Aniiee

Kör på! Jag kan inte vara med, (får vara med "åt andra hållet" isf, eftersom jag behöver gå upp i vikt), men jag kan alltid utdela lite pepp =) Peppar och hjälper syrran som också väger tresiffrigt och håller på att gå ned så gott hon kan.

Lycka till, båda två.

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Mooomin

Jag är gärna med! Har lite gravidkilon att gå ner. Började räkna kalorier förra måndagen. :)

• Miew

Jag är gärna med också, har gått ner 15kg sen 17:e augusti men har mycket kvar :-/.

Väger nu 116 till mina 173cm

• Mooomin

Ok, Tappat 1.4kg efter första veckan med kaloriräkning!
    Och inte behöver jag svälta heller, jag äter ordentligt och håller mig mätt genom dagen. I helgen fikade jag lite oxå, räknade kcal då med bara för att hålla lite koll och det spårade inte ur allt för mycket faktiskt, en aning över bara. :) Så, konceptet är än så länge, strikt i veckorna och lite ledigare (med måtta) på helgerna.

Så fort jag blir frisk från min 5-veckorsförkylning så blir det äntligen lite träning oxå.
  • stenbock85

Ställde mig på vågen imorgon, 118,8kg.

Tänkte väga mig på måndagar, men hur ofta ska man väga sig? Hur gör ni andra?

• Isabiten

Tänkte oxå vägning på måndagar och ta gärna inspirationsbilder på mat! Jättebra med tips o trix:D

Svar på tråden Trött på övervikten!!!Är du det med???