• IcenLeia

Augustibebis 2016

Hej
    Tänkte också vara med här :) plussade förra helgen men kan inte riktigt tro det. BF är 1/8, vilket inte svärmor lär gilla (lite skämtsamt då hon då kommer ha alla 5 barnbarn födda i augusti).  Än så länge har jag bara känt av ont i magen ibland och känsligare i brösten. Jag hade intalat mig när vi började försöka i september att vi inte kunde få barn så när det blev två streck på stickan så visste jag inte riktigt vad jag skulle tro. Men efter två positiva test så måste det ju vara sant. Och att mensen inte har kommit. 

• IcenLeia

Vi kommer berätta för våra föräldrar i helgen, genom att de kommer ge T-shirts "jag ska bli mormor" etc. Vi känner att det är bra om dom vet utifall att det skulle gå dåligt så förstår dom om vi är lite deppiga.

Jag gjorde mitt första positiva test 21 Nov, men kände att jag ville göra ett till. Så igår gjorde jag ett veckoindikatortest, och det visade 2-3veckor. Vilket jag tycker känns konstigt. Kan det stämma? I så fall visade mitt första test positivt väldigt tidigt.

Vad tror ni?

Svar på tråden Augustibebis 2016