• Linisela

Augustibebis 2016

Hoppar in här, plussade i lördags, BF 2 Augusti. I vecka 4+5 nu. Har väldigt ont i brösten och väldig väldigt kissnödig. Slutade med pillren för 1,5 år sen men detta var första riktiga försöket så vi är överlyckliga! (:

• Linisela

Hejsan, jag är 21 och första gången gravid. BF 3 Augusti. Jag undrade om det finns några bra gravidbloggar, skulle ju vilja hitta någon som är i ca. samma vecka som mig, jag går in i vecka 11 imorgon. Följer mest gravid bloggar som är i 20-30 men skulle vara roligare att följa någon i samma vecka. Tacksam för tips!

• Linisela
    Nicomel skrev 2016-01-05 17:47:47 följande:

Har någon bra tips mot illamående? Jag mår konstant illa, är i vecka 9. Har använt såna åksjukeband som man har runt handlederna men de funkar sådär. Postafen tabletter, är det någon här som testat det?

För mig hjälper det om jag får något i mig direkt när jag vaknar. Salta kex är en favorit. Och sen att man äter med jämna mellanrum under dagen. Skippar jag frukosten eller hinner börja må illa innan jag hunnit äta frukost så mår jag dåligt och kräks hela halva dagen men äter jag ett par salta kex innan jag stiger upp och sen gör en ordentlig frukost så har jag inga problem alls med illamåendet. Hoppas det löser sig för dig med för dessa dagar med illamående är inte alls kul!
Svar på tråden Augustibebis 2016