Inlägg från: Cupcake01 |Visa alla inlägg
  • Cupcake01

Augustibebis 2016

Hoppar in här jag också! Plussade i måndags och det är 2a barnet för mig. Men sååå spännande :)

• Cupcake01
    Jag ringde bm dagen efter jag plussade, dvs förra tisdagen. Fick en tid den 5 jan och jag längtar sååå. Det blir jobbigt över jul och bara gå och vänta på det där besöket. Det känns inte riktigt definitivt förrän man varit där.. 
  • Cupcake01
    lenaerik86 skrev 2015-12-08 10:38:20 följande:

Har ni mycket symptom redan? Jag har mått illa några gånger och blir lätt yr så jag försöker äta minst var 3e timme. Är även väldigt trött men med en 1åring är ju sömnen lite lätt lidande redan haha. Har även fått mjölk redan, inget som läcker än som tur är, var ju iofs bara 2 mån sen jag slutade amma så inte så konstigt kanske. Har även lite ljusbruna flytningar ibland men jag försöker att inte oroa mig, blödde en hel del sist och det gick ju bra :)

Jag kan känna mig litelite illamående när det börjar närma sig lunchdags.. Ömma bröstvårtor också. Och så tröttheten förstås. Jag har också en liten hemma (2 år) så tröttheten kan ju även bero på det :)
    Jag känner dock att mitt tålamod är nere på en 0. Blir jätteirriterad på sonen vad han än gör och så får jag jättedåligt samvete efter och måste krama och pussa på honom direkt efter ;)
Svar på tråden Augustibebis 2016