Inlägg från: Blixtlås |Visa alla inlägg
  • Blixtlås

Augustibebis 2016

Får man vara med?

Har än så länge bf 7/8 (min födelsedag). Men ska på nytt vul om ett par veckor för att vara säker. Tog ut spiralen i början av november och hade ingen mens innan plusset så bm tyckte jag skulle gå och kolla hur långt jag är.

Nästa vecka är det inskrivning, ska bli spännande och göra om resan (har ett barn sedan innan) men samtidigt läskigt :-O

• Blixtlås

Provar igen... Om man inte vill lägga ut sin mail här, men vill vara med i gruppen? Hur gör jag då?

• Blixtlås
    Ronille skrev 2015-12-11 17:11:39 följande:

när tänker ni berätta för nära vänner och familjen?

Skulle vara roligt att berätta vid jul men är bara i vecka 8 då, om allt går vägen

Men första barnet berättade vi dagen efter vi plussat, typ v4. Nu är jag i v6 och snart 7 men har bara berättat för ngr kompisar som ganska lätt gissade det då jag inte klarade av kaffet :'-D

Det syns väldigt mycket på mig, supersvullen och tror inte den kommer lägga sig (var samma med ettan) så jag vill berätta typ nu

Men hoppas vi berättar för mina päron imorgon och sen rar resten efterhand vi träffas :). Ska ha kalas nästa lördag så blir luftiga kläder och hopp om att ingen upptäcker det (vill inte ta uppmärksamhet från födelsedagsbarnet )
  • Blixtlås
    sunflower79 skrev 2015-12-27 20:02:30 följande:

Hej hej på er igen. Blir lite förvirrad. Vilken tråd är aktiv? Två bud här på fl o en på fb ?

Det finns allafall en fb-grupp :) sen är det nog denna tråden samt en till (kanske flera, då den första lilla gruppen stängdes efter X-antal meddlemmar) :)
Svar på tråden Augustibebis 2016