Inlägg från: Misszandra |Visa alla inlägg
  • Misszandra

Augustibebis 2016

Annojj skrev 2015-12-11 07:34:31 följande:

Och så kom illamåendet... Gick upp 04 inatt, kunde inte somna om (kissnödig, lättillamående, för vaken) när sonen kom in. Började jobba hemma vid 05 och var på jobbet 06. Nu har jag varit nära på att kräkas men har precis tagit en Postafen, ska hålla i medarbetarsamtal idag så det är inte den bästa dagen att gå hem . Hoppas Postafen hjälper så jag klarar dagen, annars har jag inget annat val än att åka hem ... Hur gör ni när ni mår illa? Man vill ju bara åka hem och lägga sig i sängen och dra täcket över sig...

Usch, stackare jag lider med dig. Mår själv också illa, det var så jag fick reda på att jag var gravid. Mått illai över en vecka nu och det tycks inte bli bättre, inte ens en gnutta. Har köpt pressurarmband som det är forskat i att det ska hjälpa mot grsviditetsillamående. Tycker dock inte de hjälper som jag önskat, ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen för jag tror jag ska spy vilken sekund som helst. Piggelin hjälper ett tag för mig faktiskt, även nyponsoppa. Varje morgon vill jag verkligen inte stiga upp för jag orkar inte gå till jobbet och må illa. Men tyvärr har man inget val, känner inte att jag vill sjuka mig för det. Jag klarar av att jobba sen att det är jobbigt är en annan femma.

Jag tror att jag också ska ha i augusti, har väldigt oregelbunden mens så kan inte räkna ut det så lätt men jag tror det. Lycka till alla! :))
  • Misszandra

Hejsan, jag tror att jag bör ha bf i augusti. Har nämligen väldigt oregelbunden mens och hade min senaste den 23 september. Så kan inte ens räkna ut hur långt gången jag är. Började må illa för ca 1.5 vecka sedan, har molande mensvärk och lite stick ibland, men illamåendet är värst. 

• Misszandra
    lengon skrev 2015-12-14 12:26:29 följande:

Grattis till alla plussare!! :) Ska ni inte vara med i fb-gruppen?

Jag hänger gärna på! :)
Svar på tråden Augustibebis 2016