Augustibebis 2016
Jag hoppar också in här (& har skickat PM ang Facebook-gruppen). Plussat idag på 4+2, beräknad 18/8 enligt de flesta apparna. Femte försöket på första barnet. Ska nog försöka ringa i veckan & få tid för inskrivning i januari :)
Jag hoppar också in här (& har skickat PM ang Facebook-gruppen). Plussat idag på 4+2, beräknad 18/8 enligt de flesta apparna. Femte försöket på första barnet. Ska nog försöka ringa i veckan & få tid för inskrivning i januari :)
Grattis! Plussade förra lördagen & ringde MVC på måndagen, får komma dit första gången 18/1, då i 9+4, vissa får komma mycket tidigare.
Plussade nu på morgonen! Skakade i hela kroppen och gick in och väckte sambon 6:30, som tyckte jag var supermärklig fram tills han fattade grejen! Har räknat ut att bf blir någon gång i augusti, tror mitten.. Men jag undrar, vad gör man nu? Kontaktar man typ MVC redan nu eller är det för tidigt..?
Jo, första barnet, så allt känns väldigt nytt & spännande :D Vissa vill ju vänta längre, men jag ville hellre få en tid att förhålla mig till. J
Tack! Och grattis själv Så spännande! Är det första barnet för dig? Jag ska googla olika MVC här i närheten och ta kontakt i nästa vecka då