• ssandrao

Augustibebis 2016

Hej på er! Jag har lite svårt att tro det. Vi har plussat och ökat i tre dagar. BIM-3 idag men rejält tydliga plus på alla test. ???? Nu hoppas vi bebis vill stanna!

• ssandrao
    ssandrao skrev 2015-12-12 18:11:26 följande:

Hej på er! Jag har lite svårt att tro det. Vi har plussat och ökat i tre dagar. BIM-3 idag men rejält tydliga plus på alla test. ???? Nu hoppas vi bebis vill stanna!

Frågetecknen var en glad gubbe! :) facebookgruppen, är den privat och osynlig? Med tanke på att ingen vet om detta än. Hur gör jag för att gå med?
  • ssandrao

Jag ska ha blivit inbjuden på fb men har inte fått nån inbjudan.. någon mer som kanske kan prova? sssandrao@hotmail.com

Kollat test varje dag sen jag plussade på bim-5. Starkare för var dag. Bim idag och igår stod det tydligt Gravid 1-2. :) :) går det vägen blir vi 6 i familjen. Jag har en sedan tidigare och sambon 2. Första gemensamma. ?

• ssandrao
    NiHa skrev 2015-12-15 09:47:29 följande:

Har du kollat din hotmail? Och även i skräpposten, kan ha hamnat där:)

Ja jag har kollat inkorgen och skräpposten, ingenting.. :/ vad knepigt!
  • ssandrao
    lengon skrev 2015-12-15 11:07:16 följande:

Förlåt såg inte att du skrivit att du gjort det! ;)

Nu fick jag det, i inkorgen. ;) Tack!
  • ssandrao
    Mrs.Brightside skrev 2015-12-17 10:35:31 följande:

Testade positivt med CB igår. Ska han mens på måndag. Kan det skita sig? Stor risk? Skulle så gärna vilja säga till min mamma som jag träffar en gång om året i helgen men vet inte om jag vågar...

Har ju symptom osv...

Jag skulle säga helt säkert att du är gravid. Jag plussade svagt bim-5 och starkare och statkare för varjedag. Fick gravid 1-2 på det digitala dagen innan bim och nu är mensen två dagar sen. Berätta du för din mamma. Skulle det då inte gå vägen så har du stöd i henne ändå. ?
Svar på tråden Augustibebis 2016