• Emmi89

Augustibebis 2016

Hej! Här kommer ännu en med bf augusti :) den 19e. Plussade i fredags då mensen inte kom o jag haft mensvärk i en vecka. Så jag e i 4+2. Mitt andra barn, har en dotter som också e född i augusti :) 2013. Gick över 2 veckor med henne så hoppas inte på d igen :p har lite symptom som stark molvärk, ryggvärk, lätt illamående, trött som bara den, lättirriterad o ömma bröst. Vet dock inte om illamåendet e för min magkatarr som jag blev diagnostiserad med för 2 mån sen, men får hoppas att den inte blir så illa. Vi har tänkt på ett syskon ett tag men började inte försöka förrän för 3 mån sen. Trodde det skulle ta ett tag då d tog 6 mån för dottern att bli till. Så vi blev väldigt chockade att d gick så fort :) tog ett cb digitalt o för mig stod d också 2-3v fast jag va i typ 3+7 då. Har tänkt ta ett till nästa vecka för att se. Det som oroar mig mest just nu e att jag fick foglossning så tidigt sist, vecka 10. O d höll i sig tills ett år efter förlossningen. Hade så himla ont o e nu orolig för den smärtan igen, får bara hålla tummarna att d inte blir lika illa. O att jag går upp lika lite som sist, 5kg. E överviktigt så d e viktigt. Någon mer överviktig här på ett BMI över 35?

• Emmi89
    Misszandra skrev 2015-12-14 13:05:32 följande:
    Jag hänger gärna på! :)
    Jag vill gärna vara med där :)
  • Emmi89
    lengon skrev 2015-12-14 14:06:43 följande:

Ni måste bli inbjudna! Skicka era mail, antingen här eller på pm. :) Inte jag som startat gruppen dock, men det verkar som om alla som är med ändå kan bjuda in nya.

Min mail är Love.toy.89@hotmail.com om d e någon som kan lägga till mig :)
Svar på tråden Augustibebis 2016