• Ronille

Augustibebis 2016

Hej hoppas det är okej att jag hoppar in här :)?

Fick missfall den 2 November. Och blev gravid på engång. Så hann inte få någon mens emellan. Så om man räknar från ms som senaste mensen har jag beräknad den 9 augusti. Plussade för nån dag sedan och då stod det gravid 3+

Mår jätte illa och känner mig uppsvälld.

Kan inte riktigt glädjas än för är rädd att det händer något. Så längtar till vecka 12.

Har ett barn sedan tidigare

• Ronille

[quote=76097946][quote-nick]primavolta skrev 2015-12-09 11:39:12 följande:[/quote-nick]Grattis och välkommen. Fick också mf 1/11 och är nu gravid igen. Bf enl app 6/8 men skulle på 8-9/8 om jag räknar själv :) vilkrn v var du när du fick mf?

Jag tog ett digitalt i fredagd och då stod det gravid 1-2, undra om man ska oroa sig om du fick 3+... Får testa igen till helgen!

Mår du som förra gången eller mer symtom?[/quote

]

Jag var i vecka 7 då. Du då?

Jag mår nog mer illa än förra gången. Och känne mig större. Vet inte om det är för att jag har ätit mer:).

Folk har kommenterat att jag ser gravid ut. Känns alldeles för tidigt för det nu :)

Är nog ingen fara.

• Ronille

när tänker ni berätta för nära vänner och familjen?

Skulle vara roligt att berätta vid jul men är bara i vecka 8 då, om allt går vägen

• Ronille

Jag längtar till nästa torsdag. Ska in och titta hur långt gången ja är. Bm ville det då ja fick missfall den 2 November. Och hann inte få ett negativt gravtest. Så förhoppningsvis får man se hjärtat slå :)

• Ronille
    pugsnotdrugs skrev 2015-12-11 19:33:21 följande:

Igår så åkte jag in på akuten. Hade sjukt ont i högra sidan och det ilade ner i höften, benet. Super orolig. Det började avta när jag var på akuten så dom så jag skulle avvakta. Idag vid lunch så kom smärtan tillbaka och jag fick en brun flytning så jag åkte in igen. Gjorde vul och ingen cysta och embryot låg i livmodern, var dock för litet för att se om det fanns något hjärta. Jag är skiträdd, har skitont och hittar ingen info på nätet. Ska tillbaka på nytt vul om tio dagar..hjälp:/

Jag har ont på vänster sida. Som knivhugg.som kommer och går. Men när jag väntade mitt första barn hade jag också så. Samt att jag hade brunröda flytningar.Men allt gick bra :)
  • Ronille

Hej på er. Fy vad dåligt jag mår. Har kräkts flera gånger per dag dom senaste tre dagarna. Och tröttheten är hemsk. Är så glad över att vara gravid men tycker det är jätte jobbigt att må så här. Tycker att det är svårt att klara av jobbet och vara en bra mamma nu :(

Svar på tråden Augustibebis 2016