Inlägg från: Lellepelle89 |Visa alla inlägg
  • Lellepelle89

Augustibebis 2016

Jag har också plusat :) första plusset någonsin och bara efter två månader utan P-piller. Inskrivning på torsdag men är sjukt nervös hela tiden. Alla pratar om missfall och mina syskon har haft några innan de fick sina barn :( Ena dagen lever jag i lyckobubbla nästa känns de som botten. Beräknad 4 aug och är nu vecka 7.

• Lellepelle89

Hej igen. För två veckor sedan plusa jag svagt på stickor och efter de även på CB test 1-2 en vecka senare plusa jag igen på CB 2-3 vilket jag tyckte var super ! I går testa jag en sticka jag hade kvar och inget streck dök upp... Har testat ett CB nu i EM vilket visa negativt (kissade en timme innan. Och nu efter flera timmars uppehåll av att kissa får jag streck på sticka! Jag blir galen?! Vad händer?! ???? Har absolut inga symptom på missfall...

• Lellepelle89
    happylife skrev 2015-12-17 07:39:59 följande:

Menar du att du fick ett eller två streck på senaste stickan?

Förlåt för otydligheten, två mena jag.
  • Lellepelle89
    happylife skrev 2015-12-17 13:01:29 följande:

Låter ju skumt! Skulle Du på inskrivning idag? Ta ett test där!

Jag vet, blev ingen inskrivning då jag var tvungen att hoppa in extra på jobb. Dock plussade jag nu ikväll igen och ringde bm och prata. Hon i princip dumförklara mig och mena på att har jag fått plus är det alltid ett plus. Hon tyckte jag skulle vara glad för att jag plusa och sluta oroa mig så mycket... Vågar dock inte glädjas riktigt förens jag fått ett VUL...
Svar på tråden Augustibebis 2016