• Girl25

Augustibebis 2016

Här är en till! Precis plussat med bf 7/8, andra barnet.

Så spännande och roligt! ????

• Girl25

Någon mer som har som mensvärk? Tycker att det drar och värker runt i äggstockar och livmoder nästan hela dagarna. Kommer ihåg att det var lite såhär med dottern också, men inte såhär tidigt!

• Girl25

Har också som molvärk till och från hela dagarna och så det här illamåendet som bara kom sådär nu i veckan, inte alls beredd då jag knappt var illamående med dottern. Men jag är glad för varje symptom! :) Är sådär sjuuukt trött nu och sambons kommentar var:"Ja, men du sov dig ju igenom de tre första månaderna sist, så det är väl samma nu också". Haha! Tror att han tycker att jag inte är ett sånt roligt sällskap på kvällarna, snarkandes i ett hörn av soffan ;)

• Girl25

Här åkte man på magsjuka natten till igår, som att inte det vanliga illamåendet var nog, haha! Men känns bättre nu, fast har noll matlust och vill mest bara sova. Hoppas att det vänder snart, man är verkligen inte människa när man mår såhär illa. Håller nu tummarna för att dottern och sambon inte ska åka dit!

Var lite rädd att magsjuka såhär tidigt i en graviditet skulle påverka fostret negativt, men förstår det som att det inte ska vara någon fara? Har fortfarande molvärk, ömma brös och så det här illamåendet då, så tolkar det som att den lilla har det bra därinne :)

Svar på tråden Augustibebis 2016