youandme2016 skrev 2015-12-13 06:22:50 följande:
Hej! Plussade för ungefär en vecka sedan, är nu i vecka 4+6 utifrån egna uträkningar! BF 14 augusti...Väntar vårt första barn, och jag bara går runt och oroar mig för allt (som vanligt) tror jag gör det för att jag inte känner mig det minsta gravid! Upplever bara lite lätt molvärk ett par gånger om dagen! Det har bara gått en vecka, men tror att min stackars sambo redan är trött på allt tjat kring "tänk om det blir ett missfall" - jag vill glädjas, och försöker intala mig själv att allt kommer gå bra! Är det bara jag som känner den här oron!? Vill njuta av min graviditet.. Började på folsyra innan jag blev gravid och har nu köpt omega 3 tabletter! HOPPAS HOPPAS!
Hej! Vi är lika långt gångna :) jag känner mig knappt gravid heller, ibland får jag yrsel och är sjukt trött. Men i övrigt känner jag mig som vanligt, fast med lätt Molvärk i mage, rygg å ben! Plussade i tisdags, har inte testat mer sen dess. Men kommer köpa ett test idag för det känns nästan som en dröm just nu! Går å kollar efter mensen stup i kvarten! Så vet vad du menar med rädslan!