Augustibebis 2016
Hej jag hoppar oxå in här. Plussade i söndags men har officiellt testdag imorgon. Är i 4+3 (5) o har bf den 2/8-16 o detta är mitt första barn
Hej jag hoppar oxå in här. Plussade i söndags men har officiellt testdag imorgon. Är i 4+3 (5) o har bf den 2/8-16 o detta är mitt första barn
Hej på er! Kul att vi är så många som har plussat :)
Jag har fått tid till mitt tidiga UL, 18/12 o jag är så nervös o jag hoppas verkligen det finns ett tickande hjärta
Jag är i vecka 5+2 med andra barnet och är redan väldigt svullen om magen och vill ha lösa kläder på mig ;)
Någon mer som känner igen sig? Hihi
Jag har vul den 14 och är med skit nervös, vill så gärna se att det finns ett pyre där inne med ett pickande hjärta!
Du får berätta i gruppen sen efter du varit och kollat! :D
Åh en aktiv bf augusti grupp! :)
Jag är i vecka 5 nånting, fick MF i augusti i v 6 så är dåligt nervös varje sekund de molar eller stramar i rygg å mage! Försöker ta det coolt... Inskrivning på tis :) ska få remiss för tidigt vul pga missfallet innan så de känns bra. Kommer va sjukt nervös inför det!!
Jag vaknar också mellan 4-5 på morgonen å kan inte sova, är pigg då! Men på kvällarna somnar jag i soffan är så trött!
När ska ni skriva in er o när ska ni göra vul?
Kram!
Vilken vecka är du i då? :)
Va på mitt tidiga vul i fredags o det visade ett fint lite embryo med ett fint tickande hjärta <3 imorgon är det inskrivning och hälsosamtal hos barnmorskan :)

1
Grattis :) va roligt! Vilken vecka är du i?
Hann inte med när förra tråden startades och nu är den full. Någon som vill starta en till tråd för oss som ska ha i augusti och vill följas åt några stycken men inte prata på Fb? Typ vi långsamma som inte hann med eller grupp 2 i aug 2016?