Augustibebis 2016
Hej, får jag haka på här!? 33 år gammal och väntar femte barnet. Plussade i fredags så det är helt nytt och jag har nog inte riktigt fattat det än. Enligt senaste mensen har jag bf 27/8.
Hej, får jag haka på här!? 33 år gammal och väntar femte barnet. Plussade i fredags så det är helt nytt och jag har nog inte riktigt fattat det än. Enligt senaste mensen har jag bf 27/8.
Hej igen alla! (Chocken har börjat lägga sig nu)...
32, Väntar nr 4 I början av augusti (5e enligt uträknaren) och är då i v 8. Har vetat sedan v 4 så känns som en evighet mår illa typ hela tiden och ser fram emot julledigt efter 2 dagar jobb till.
Ringde mvc idag och fick direkt tid för att ses och för ul v 13 i mitten av januari, det känns skönt med en milstolpe!
Måste berätta för min chef imorgon pga omorganisation och rätt synlig kula redan ???? ryktet går liksom.... önska mig lycka till!
Kia82 det verkar vara standard här? Det sas inte kub iaf.... 2 ul i v 13 och 18 sa hon på mvc
Jag gör inga fostervattensprov osv iaf. Har aldrig gjort. Sist så visade sonen snopen i v 13-14 kanske man får se nåt nu med!
Hur många barn har du? Hur gamla är dom?
Kia82 det verkar vara standard här? Det sas inte kub iaf.... 2 ul i v 13 och 18 sa hon på mvc
Jag gör inga fostervattensprov osv iaf. Har aldrig gjort. Sist så visade sonen snopen i v 13-14 kanske man får se nåt nu med!
Hur många barn har du? Hur gamla är dom?
Jag bor Söderköping. Du?
Mina är födda -08, -10, -14 och nu -16 då det är lite tight men kanske kul för dom? Tycker dom har mycket glädje av varandra och leker ofta även om det periodvis är en del tjafs såklart...
Det är alltså din 5e! Full fart våra 4a var inte direkt planerad men Välkommen in i kaoset!
God jul!