• Ctjej

Augustibebis 2016

Hej!

Jag plussade för en vecka sedan men sträcket syntes just och just så tog nytt igår kväll och var mörkare än vanliga sträcket, tog nytt för att jag haft två MF tidigare så försökt i 2,5 år nu så hoppad verkligen nu! Var in på tidigt ul i veckan då dom trodde ja va i 4+8 och kanske kunde se något men hittade bara vätska i livmodern och ska in på nytt nästa vecka och följa upp men är väl positivt då gravtest blivit synligare och särskilt då jah tog första på morgonen o senaste på kvällen innan läggdags och fick jätte starkt sträck :) så hoppas nu!

• Ctjej

just ja det är beräknat till 12/8 men tror det blir ändrat pga att jag tror ja e i tidigare vecka än va dom tror pga svaga testet och i veckan kolla jag då stod det 2-3 v på digitaltest kollade två gånger med flera dagars mellanrum men stod samma 2-3 v så får se vad dom säger men ber för att allt ska va bra!

• Ctjej

Va på ul igår och är i 7+1 :) efter att ha haft två missfall fick man för första gången se hjärta slå och höra på ljuden ???? otrolig syn!! Bf runt 12/8

Svar på tråden Augustibebis 2016