Augustibebis 2016
Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!
Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(
Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!
Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(
Finns det någon FB grupp också för oss med BF i augusti? ????
Jag vill gärna vara med om någon kan lägga till mig:). Bf 2/8.
Tahmina_faqiri@hotmail.com
Jag är gärna med bf 6/8 som det ser ut nu, tredje barnet.
lina__carlsson@live.se om nån vill lägga till mig :)
Kommer någon finnas kvar här eller sticker alla till Facebook? Jag har inte Facebook så kanske behöver söka mig någon annanstans?
Jag vill gå med i den hemliga gruppen.
Hej! Jag vill också vara med i hemliga fb-gruppen. Vill dock inte skriva min mail eller namn öppet i den här tråden då Google gärna fångar upp det. Vem kan jag skicka PM till?
Jag har bf 8 aug och det är tredje barnet. Har redan två st födda 2010 & 2012.
Ingen som vill lägga till mig?
Har inte haft tillgång till data och kunnat lägga in fler i gruppen. Fixar det under dagen imorgon:) har ni inte blivit inbjudna av någon annan än så skriv er mail till mig i ett pm:)
Jag har bjudit in alla som skickat PM till mig i gruppen 1608:) Kolla er mail och även skräpposten, kan hamna där med.
Hemlig fb grupp ? Har försökt kolla men hittar ej här ngn som
Kan länka? :) /nadja
Jag ska ha blivit inbjuden på fb men har inte fått nån inbjudan.. någon mer som kanske kan prova? sssandrao@hotmail.com
Kollat test varje dag sen jag plussade på bim-5. Starkare för var dag. Bim idag och igår stod det tydligt Gravid 1-2. :) :) går det vägen blir vi 6 i familjen. Jag har en sedan tidigare och sambon 2. Första gemensamma. ?