Augustibebis 2016
Vi berättar nog för familjen på julafton då vi firar med både min och mannens familj. Då slipper vi smyga under jul
Idag i v 4+6 slog CB om till 3+, vilken lättnad. Nu ska jag försöka slappna av och tänka positivt.
Vi tänkte berätta på julafton för familjen. Hu gör nu andra?
Jag ska träffa några tjejkompisar i helgen och dricka vin. Måste komma på någon bra lögn då jag inte är redo att berätta än. Förslag?
Är det någon mer än jag som tycker en BF lista i gruppen vore bra? Är så svårt att hålla koll på alla
Jag tog ett digitalt idag, tror jag är vecka 4+2. Fick bara 1-2, nu är jag livrädd :((
När slog era om?
Hur mår ni alla här inne? :)
Har ni också varierande symptom? Jag har haft mycket Molvärk, men den är typ borta o ist lätt illamåendet å nu har avsmaken för min favvo dryck kaffe smällt till! Blä
Fått tid för vul den 29/12 är då i v 7, 12 hela dagar kvar!!
En lite sjuk sak.. Jag har hela dagen haft ont i en punkt under fotknölen på insidan av högerfoten. Både när jag går och när jag bara vickar på foten. Imorse tänkte jag inte så mycket på det, kanske att foten hamnat lite snett medan jag sov eller något. Nu har det dock hållt i sig hela dagen, så tillslut fick jag bara ett infall och googlade zonterapi och fick upp en karta över fötterna. Tro på fan om inte just den punkten är livmodern!
Åh jag oroar mig lite för jul och nyår. Ska bo hos mor och far och mor kommer direkt reagera på att jag inte dricker. Hade det varit för att jag skippade ett vinglas hade det varit lugnt men glöggen kommer ju avslöjja. Hade inte velat berätta så tidigt men kanske inte har något val. Förra berättade vi i vecka 11, nu skulle det bli vecka 5/6. Supertidigt:(
Hur göe ni andra?
Kan inte alla skriva sitt beräknade födelsedatum och så kan trådstartaren lägga in det ihop med varje persons signatur här , i trådstarten? Så man vet vilka man hänger ihop med :)
Jag hittade följande lista i inlägg 100. Ska vi fortsätta fylla på den?
AUGUSTIMAMMOR:
1 augusti
lenaerik86
ninawest
NiHa
melissa8601
IcenLeia
2 augusti
Nessling
HJohannesson
Asofieh
Yennie88
PD1984
Paulas mamma
Emmi0306
4 augusti
grodan26
MDKE
5 augusti
Fröjd
Lia87
Sommarblomma1
Emmibjn
Mliizz
6 augusti
Drömmer om tre
Fjonkis
7 augusti
Girl 25
Anojj
8 augusti
förstabarnet
GrukanGrace
9 augusti
Mellanstadieläraren
sowe81
10 augusti
Lajkie
I am Annahoj
11 augusti
12 augusti
13 augusti
14 augusti
15 augusti
16 augusti
17 augusti
E87
Hej. Jag plussade i morse (efter ett otydligt test igår). Jag avbröt i v 22 i augusti i år så detta känns.stort och nervöst.
Är det bara jag som inte vill hänga på fb:P?
Jag fick gravid 1-2 på digital (har varit negativa hittils) och en fin ökning på testlsgrets så nu kan jag verkligen tro det. Bf den 29aug, men kommer snittas några veckor tidigare. Ett sommarbarn! Såå spännande. Tror vi berättar för min familj i jul, även om det är tidigt så känns det mer löjligt försöka dölja när jag har läst vad ni skrivit.
Ska inte heller hänga på fb! Skönt att det ökar på sig :)
Nu har jag skapat en tråd som heter BF augusti 2016, vi som vill prata på fl. När vi blir 15-20 st i tråden så "stänger" jag den för nya så blir alla sedda. Tyvärr kan jag inte länka men den ligger under gravid, första trimetern.