• lengon

Augustibebis 2016

Det står även på instruktionerna när man köper cb ;)

• lengon
    happylife skrev 2015-12-14 14:27:38 följande:
    lengon skrev 2015-12-14 14:11:34 följande:

Och en till med samma datum? KUL!!

Ja va kul! :) :)

Den räknar väl veckor från befruktning. Så 1-2 v är lite lite om man gått över 4 veckor ju?

Fick dock 2-3 imorse så känns skönt! Hade dock en väldigt ljus rosa/beige flytning idag och blev väldigt orolig =\ hoppas på nån naturlig förklaring o inte nåt annat tråk!?
    Det är ju väldigt ungefärligt. Men 4 v är inom 1-2 indikatorn. Man kan få både 1-2 och 2-3 när man är på fjärde veckan, beror ju på hur långt inne i den man är.
  • lengon
    happylife skrev 2015-12-14 14:45:49 följande:
    Haha jag har läst exakt den men bara den vänstra kolumnen för fattade inte den högra!! Mohahaha dumt! Tack :)
    haha vsg :D
  • lengon
    primavolta skrev 2015-12-14 19:23:10 följande:
    Guud va snällt att du skriver så men kan ändå inte låta bli att oroa mig. Visst ligger 5 veckor inom 2-3svaret men känns ändå som att 3+ hade känts bättre eftersom jag tror att jag är 5+ ... Men med min första tjej blev jag tillbakaflyttad 2 veckor så man vet ju aldrig :)
    Svårt att veta om kroppen följer så exakta regler som vi vill att den ska göra! :)
  • lengon
    annacnummertre skrev 2015-12-14 20:27:35 följande:

Vilka från BIM-DECEMBER gruppen hänger här :)

Jag. Hänger även på fb ;)
  • lengon
    annacnummertre skrev 2015-12-14 22:38:32 följande:

Vad kul!
    Är fortfarande så himla rädd att jag inte vågar skriva i denna grupp än...

Vad har alla för symtom? Gravid

happylife skrev 2015-12-14 20:46:36 följande:
    Å jag :)

Primavolta visst var du också med i BIM-december?

Ömmande bröst, molvärk i magen eller iaf känns det annorlunda i magen hela tiden! :) Illamående också, men inga kräkningar ännu.

Känner inte av att jag måste kissa oftare dock, som vissa upplever.

• lengon
    ssandrao skrev 2015-12-15 09:07:31 följande:

Jag ska ha blivit inbjuden på fb men har inte fått nån inbjudan.. någon mer som kanske kan prova? [email protected]

Kollat test varje dag sen jag plussade på bim-5. Starkare för var dag. Bim idag och igår stod det tydligt Gravid 1-2. :) :) går det vägen blir vi 6 i familjen. Jag har en sedan tidigare och sambon 2. Första gemensamma. ?

Done! Du får kolla så inte inbjudan hamnar i papperskorgen.
  • lengon
    ssandrao skrev 2015-12-15 09:54:02 följande:
    Ja jag har kollat inkorgen och skräpposten, ingenting.. :/ vad knepigt!
    Förlåt såg inte att du skrivit att du gjort det! ;)
  • lengon
    Delphin80 skrev 2015-12-15 15:00:15 följande:

Hej

Vad kul att det finns tråd ör augusti bebisar. Jag själv vetat om nu i två veckor at jag är gravid men inte smält det än då vi har försökt att få syskon i fem år.
    Om allting går bra så kommer bebisen den 3/8-2016.

Jag mår redan jätte illa och är jätte doft känslig.
    Ä gärna med i facebook gruppen också om det är okey. Glad

Du måste skriva ut din mailadress så vi kan bjuda in dig! :)
  • lengon

Har bjudit in er som har skrivit era mailadresser (till fb-gruppen)!

• lengon
    villbildafamilj skrev 2016-01-01 21:41:50 följande:

Hejsan! :)

Gravid med mitt andra barn. Bf 24/8. Är gärna med i fb guppen om jag får. Hur skickar jag min mejl?

Du kan skriva mailadressen här inne, så bjuder vi in dig!

väntan2b skrev 2016-01-01 21:47:47 följande:

Väntar vårt andra barn med BF 29/8,

Följer gärna FB-gruppen

Och du. Mailadress! Kom ihåg att kolla eran skräppost för ibland kan inbjudan hamna där...

• lengon
    Skjortan skrev 2016-01-09 15:31:05 följande:
    Jag är också intresserad av FB-gruppen, men undrar samma sak om andra kommer se att jag går med.

Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!

Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.

• lengon
    lalle86 skrev 2016-01-09 15:07:50 följande:

Skulle också vilja bli inbjuden till facebookgruppen, men kan man gå med utan att ens vänner ser de? :) Vi vill hålla de hemligt lite till för vänner/bekanta. 

Läs ovan!
  • lengon
    Skjortan skrev 2016-01-09 17:25:00 följande:
    Hur skickar jag mail till dig? Klickar jag på ditt namn står det att presentationen är privat
    ? Den ska inte vara privat :O
  • lengon
    Skjortan skrev 2016-01-09 18:15:58 följande:
    Testade nu igen och det gick inte. Men är det gruppen som heter "Augustibebisarnas hemliga grupp"? Då kan jag ju gå med den vägen =)
    Nej den heter inte så. Det verkar isf som om det har dykt upp en ny grupp? Detta är till originalgruppen och den har inte det namnet. Men oavsett så kan du inte hitta nån av dem via länkarna eftersom de är hemliga. Du måste bli inbjuden tyvärr! :/
Svar på tråden Augustibebis 2016