Augustibebis 2016
Det står även på instruktionerna när man köper cb ;)
Det står även på instruktionerna när man köper cb ;)
Och en till med samma datum? KUL!!
Vilka från BIM-DECEMBER gruppen hänger här :)
Vad kul!
Är fortfarande så himla rädd att jag inte vågar skriva i denna grupp än...
Vad har alla för symtom? 
Ömmande bröst, molvärk i magen eller iaf känns det annorlunda i magen hela tiden! :) Illamående också, men inga kräkningar ännu.
Känner inte av att jag måste kissa oftare dock, som vissa upplever.
Jag ska ha blivit inbjuden på fb men har inte fått nån inbjudan.. någon mer som kanske kan prova? [email protected]
Kollat test varje dag sen jag plussade på bim-5. Starkare för var dag. Bim idag och igår stod det tydligt Gravid 1-2. :) :) går det vägen blir vi 6 i familjen. Jag har en sedan tidigare och sambon 2. Första gemensamma. ?
Hej
Vad kul att det finns tråd ör augusti bebisar. Jag själv vetat om nu i två veckor at jag är gravid men inte smält det än då vi har försökt att få syskon i fem år.
Om allting går bra så kommer bebisen den 3/8-2016.
Jag mår redan jätte illa och är jätte doft känslig.
Ä gärna med i facebook gruppen också om det är okey. 
Har bjudit in er som har skrivit era mailadresser (till fb-gruppen)!
Hejsan! :)
Gravid med mitt andra barn. Bf 24/8. Är gärna med i fb guppen om jag får. Hur skickar jag min mejl?
Du kan skriva mailadressen här inne, så bjuder vi in dig!
Väntar vårt andra barn med BF 29/8,
Följer gärna FB-gruppen ![]()
Och du. Mailadress! Kom ihåg att kolla eran skräppost för ibland kan inbjudan hamna där...
Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!
Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.
Skulle också vilja bli inbjuden till facebookgruppen, men kan man gå med utan att ens vänner ser de? :) Vi vill hålla de hemligt lite till för vänner/bekanta.