Nylon/ strumpbyxor
Jag älskar att min kille tycker svarta genomskinliga strumpbyxor är sexigt på mig, jag är 183 lång, så jag har långa ben och brukar också bära höga klackar ibland till, älskar hur djuriskt kåt han blir när jag väntar på honom i sängen och smeker mig själv med bara såna på, älskar hur han lyfter upp mig och vänder mig om så jag står på knäna och svankar med överkroppen ner i sängen så får han riva upp dem och slicka/knulla mig hur hårt han vill eller göra vad han vill. älskar det. vi behöver inte dem för att sexet ska bli hett och vilt men jag gillar att överraska honom ibland och det är något han gillar mycket :) ibland kör jag stay ups och någon fin bustier eller korsett med strumpebandshållare. men så klär jag mig oftast bara undertill när vi går ut på resturang eller någon annan dejt som vi gör rätt ofta tillsammans så jag är klar för sexet när vi kommer hem, då blir det alltid längre sex där vi tar tid till att tillfredställa varandra, såklart det slutar villt då också ibland men vi tar oss tid och börjar sakta och bygger upp. Så fungerar det hos oss :)