Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

Nylon/ strumpbyxor

Det sexigaste som finns älskar tjejer som använder nylonstrumpor/nylonstrumpbyxor till vardags helst i lågskor gärna träskor o birkenstock såå sexigt.

• livserfaren

Skulle vara kul med lite fler bilder på tjejer/kvinnor i nylonstrumpor.Min tjej har gärna på sig riktigt sexiga nylonstrumpbyxor när hon ska förföra mig.Såå sexigt.

• livserfaren

Hon brukar ge mig sexdagars provstrumpor o lukta på.Det älskar jag.Var hon får dom ifrån är en hemlighet säger hon till mig.Älskar min tjej världens sexigaste o finaste tjej.Hon vet precis vad jag går igång på.

• livserfaren

Blir såå kåt o upphetsad när jag ser tjejer/kvinnor som har nylonstrumpor på sig nu när det är 20 graders värme det måste vara jättesvettigt o härligt att ha på sig nylonstrumpor.älskar att kolla in er i lågskor o fötter blir såå tänd.

• livserfaren

Så härligt skönt o sexigt att se att ni tjejer använder nylonstrumpor i lågskor nu när det är riktigt varmt.Blir så kåt av att titta på er.Det måste ju vara jätteskönt för era härliga fötter.Tummen upp.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-07-07 10:58:11 följande:

Så härligt skönt o sexigt att se att ni tjejer använder nylonstrumpor i lågskor nu när det är riktigt varmt.Blir så kåt av att titta på er.Det måste ju vara jätteskönt för era härliga fötter.Tummen upp.

Älskar att titta på era nylon ben o fötter återigen idag 22 grader en tjej som cyklar i svarta nylonstrumpor o träningsskor blir såå jävla kåt.Underbart hoppas på att se fler tjejer som vågar i den här värmen.
  • livserfaren

Härligt nu är hösten här så många tjejer med nylonisar såå sexigt o härligt.Älskar att kolla in era ben o fötter

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-08-29 05:21:33 följande:

Härligt nu är hösten här så många tjejer med nylonisar såå sexigt o härligt.Älskar att kolla in era ben o fötter

Så härligt att se så många tjejer med strumpbyxorna på i Stockholm o svarta nylonisar som såå sexigt o tjejer i kjol som använder det syns så bra även på håll.Tummen upp från en kåt en.
  • livserfaren
    BBWLady skrev 2016-10-01 20:37:00 följande:

Så här går det när jag ger mig på nylonstrumpor ;)

Såå sexigt att se dina härliga nylon klädda ben o fötter.Får man önska sig fler bilder
  • livserfaren
    BBWLady skrev 2016-10-03 08:34:23 följande:

Någon mer bild kanske jag kan lägga upp :). Men det kommer mer utmanande bilder i min blogg framöver.

Va bra då får jag hålla koll då
  • livserfaren
    BBWLady skrev 2016-10-03 08:51:48 följande:

Det trodde jag inte när jag tog bilden. Tack ;)

Jättehärlig bild.Som sagt gärna fler likadana bilder Tack.
  • livserfaren

Tycker det är såå härligt att se så många tjejer på stan som har nylonstrumpor såå sexigt.

• livserfaren
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-18 11:11:06 följande:

Nu när det börjar bli lite kallare ersätts dom ju tyvärr av kalasbyxor under kjolarna...

Ja tyväär gillar ju blanka kvinnoben med nylonisar på för att inte tala om kvinnofötter som är det sexigaste.
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor