Nylon/ strumpbyxor
Det sexigaste som finns älskar tjejer som använder nylonstrumpor/nylonstrumpbyxor till vardags helst i lågskor gärna träskor o birkenstock såå sexigt.
Det sexigaste som finns älskar tjejer som använder nylonstrumpor/nylonstrumpbyxor till vardags helst i lågskor gärna träskor o birkenstock såå sexigt.
Det undrar jag med.blir kåt vid tanken.
Skulle vara kul med lite fler bilder på tjejer/kvinnor i nylonstrumpor.Min tjej har gärna på sig riktigt sexiga nylonstrumpbyxor när hon ska förföra mig.Såå sexigt.
Hon brukar ge mig sexdagars provstrumpor o lukta på.Det älskar jag.Var hon får dom ifrån är en hemlighet säger hon till mig.Älskar min tjej världens sexigaste o finaste tjej.Hon vet precis vad jag går igång på.
Blir såå kåt o upphetsad när jag ser tjejer/kvinnor som har nylonstrumpor på sig nu när det är 20 graders värme det måste vara jättesvettigt o härligt att ha på sig nylonstrumpor.älskar att kolla in er i lågskor o fötter blir såå tänd.
Jag förstår det men jag älskar svettiga kvinnofötter.
Så härligt skönt o sexigt att se att ni tjejer använder nylonstrumpor i lågskor nu när det är riktigt varmt.Blir så kåt av att titta på er.Det måste ju vara jätteskönt för era härliga fötter.Tummen upp.
Så härligt skönt o sexigt att se att ni tjejer använder nylonstrumpor i lågskor nu när det är riktigt varmt.Blir så kåt av att titta på er.Det måste ju vara jätteskönt för era härliga fötter.Tummen upp.
Härligt nu är hösten här så många tjejer med nylonisar såå sexigt o härligt.Älskar att kolla in era ben o fötter
Härligt nu är hösten här så många tjejer med nylonisar såå sexigt o härligt.Älskar att kolla in era ben o fötter
Så här går det när jag ger mig på nylonstrumpor ;)
Någon mer bild kanske jag kan lägga upp :). Men det kommer mer utmanande bilder i min blogg framöver.
Det trodde jag inte när jag tog bilden. Tack ;)
Tycker det är såå härligt att se så många tjejer på stan som har nylonstrumpor såå sexigt.
Nu när det börjar bli lite kallare ersätts dom ju tyvärr av kalasbyxor under kjolarna...