Inlägg från: Anonym (Man i kalasbyxor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Nylon/ strumpbyxor

Använder din tjej aldrig kjol eller klänning TS? Vad använder hon under då? Kalasbyxor?

BBWLady skrev 2016-10-03 08:34:23 följande:
    Någon mer bild kanske jag kan lägga upp :). Men det kommer mer utmanande bilder i min blogg framöver.
    Va finns din blogg? Du ser grymt läcker ut  strumpbyxor! posta gärna flera bilder här!
    BBWLady skrev 2016-10-05 12:31:44 följande:
    Du hittar den på biglady.se :)
    Oj oj oj! 21.5 cm ståkuk här på jobbet nu.... Såg din bild med rakad fitta i strumpbyxor! Den ser så blöt ut, onanerar du mycket?

Tänder själv på att ha på mej strumpbyxor och kalasbyxor, har du haft sex med en kille i det?
    BBWLady skrev 2016-10-05 13:24:22 följande:
    Ojojoj.. hur ska det gå att jobba i det tillståndet ;). Jag onanerar ofta. Gjorde det nyss faktiskt ;).

Nej jag har aldrig haft sex med en man i strumpbyxor.
    Då är vi 2.....Var precis nyss på toaletten och runkade av min spikraka kuk....

Hur brukar du onanera?

Inte så vanligt kanske att man har sex i strumpbyxor, har bara haft det med 3 olika tjejer. Men just strumpbyxpr är tydligen den vanligaste fetischen hörde jag på "Fråga Olle".
    BBWLady skrev 2016-10-05 13:40:09 följande:
    Men så bra :). Då är du lite avslappnad nu då ;)

Det är så olika hur jag gör. Ibland stimulerar jag klittan med fingrarna bara, använder klitorissug eller minivibrator på klittan och någon form av dildo o mig ibland, en flaska typ liknande smirnof ice är också grymt skönt att onanera med. Och någon gång ibland anv jag även en stav analt. Idag blev det minivibrator dildo och unisexstav ; )

Kan tänka mig att det är den vanligaste fetischer. . Även om jag egentligen inte riktigt förstår varför :)
    Vad härligt det låter! Rycker lite i snoppen igen....

Personligen tänder jag mest på när tjejer bara kör med fingrarna fort över klittan. Har du filmer också på när du onanerar?

För min del är det väl just att det är sådan tabu med män i strumpbyxor. Att åka och handla med strumpbyxpr under så man ev. kan ana det om man tittar i nederkant på byxorna.
    BBWLady skrev 2016-10-05 13:57:58 följande:
    Knappt jag minns allt jag filmat. Men tror inte jag har någon där jag gör så som du vill att man ska göra.

Ja det är nog lite tabu... eller mycket kanske. Men för min del är det ok. :)
    Någon där du kör med en rabbit? Det tänder jag grymt på med?
    Finns dina med filmer på bloggen eller typ xhamster?
    Jag har massor av filmer på mej på just xhamster.

Kontigt att det är sådan tabu i Sverige. I Tyskland tex är det vanligt att killar/män använder ska kalasbyxor. Jag köper alla mina sådana därifrån just därför.
    BBWLady skrev 2016-10-05 14:21:13 följande:
    Kan hända att jag har någon film med en rabbitstav. Jag har bara filmer i bloggen, ingen annanstans. Har aldrig tänkt på xhamster tex.

Men om du beställer på nätet så kan du ju beställa vart som helst ifrån :). Du kan nog köpa dem i affär också. En man kan väl köpa sådana i present om inte annat ;). Jag menar, expediten behöver väl inte bry sitt lilla huvud med det :)
    Då ska jag spana mer när jag kommer hem sedan. Vågar inte sitta på sådana sidor på jobbet. Du hörde ju hur det gick nyss....

Jo jag vet det, men jag föredrar typ blåa och bruna kalasbyxor som känns lite mera ok för en man att ha. I Sverige finns i princip bara svarta, grå och vita.
    Visst känns det lite pinigt att köpa i butik, men jag har allt gjort det ett par gånger.
    11101 skrev 2016-10-05 16:29:18 följande:
    Hej! Har själv samma fetisch som du fast strumpbyxor
    Visst är det härligt!
    Men jag anväder tunna strumpbyxor också! Gärna sexigt mönstrade.... Runkar så jädra skönt i dom.
    Hur använder du dina?
    BBWLady skrev 2016-10-05 14:55:23 följande:
    *ler* Ja du får vara lite försiktig på jobbet.

När du skriver kalasbyxor då är det inte nylonstrumpbyxor du menar? Kalasbyxor är det såna i tjockare tyg? Ogenomskinliga?

Kan förstå att det kan kännas pinigt i butik. Härligt att du vågat iallafall :)
    Ser ut att blie n jobbig dag igen om du svarar i den här tråden....

När jag menar kalasbyxor menar jag sådana här som på bilden. Det är typp ullmix som är ribbstickade. Sådana som alla barn upp till 11-12år hade på 70-talet. Dessa har jag alltid på vintern under jeansen. Men då mest blå, bruna och svarta pp jobbet så ingen skall märka det.

Alltid så spännnade att kolla strumpbyxor i affärer....

Bilden jag la till har jag som avatar på min "snusk-fb".... Doma kalsbyxorna är faktiskt köpta på Cassels för 3-4år sedan.

Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor