• BBWLady

Nylon/ strumpbyxor

Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-05 14:28:10 följande:

Då ska jag spana mer när jag kommer hem sedan. Vågar inte sitta på sådana sidor på jobbet. Du hörde ju hur det gick nyss....

Jo jag vet det, men jag föredrar typ blåa och bruna kalasbyxor som känns lite mera ok för en man att ha. I Sverige finns i princip bara svarta, grå och vita.

Visst känns det lite pinigt att köpa i butik, men jag har allt gjort det ett par gånger.

*ler* Ja du får vara lite försiktig på jobbet.

När du skriver kalasbyxor då är det inte nylonstrumpbyxor du menar? Kalasbyxor är det såna i tjockare tyg? Ogenomskinliga?

Kan förstå att det kan kännas pinigt i butik. Härligt att du vågat iallafall :)
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-05 14:28:10 följande:

Då ska jag spana mer när jag kommer hem sedan.

Om kollar under kategorin "pages" på min sida så finns det en flik som heter "FILM". Där har jag en film som heter "kryssning rabbitstav". Den kanske kan vara något för dig? :)
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 10:17:57 följande:

Ser ut att blie n jobbig dag igen om du svarar i den här tråden....

När jag menar kalasbyxor menar jag sådana här som på bilden. Det är typp ullmix som är ribbstickade. Sådana som alla barn upp till 11-12år hade på 70-talet. Dessa har jag alltid på vintern under jeansen. Men då mest blå, bruna och svarta pp jobbet så ingen skall märka det.

Alltid så spännnade att kolla strumpbyxor i affärer....

Då är det bäst jag håller mig undan då ;)

Ja det var precis sådana jag tänkte mig att kalasbyxor är. Oj.. Jag kan inte ens minnas när jag hade sådana senast. Tror jag gick på lekis eller nåt. :)

Härlig rosa färg förresten ;)
  • BBWLady
    Blixtmannen2 skrev 2016-10-06 11:01:18 följande:

Jag gillar vanliga nylonstrumpbyxor.

Tycker mig ana något där inunder som jag skulle föredra framför strumpbyxorna ;)
  • BBWLady
    11101 skrev 2016-10-06 11:49:08 följande:

Tro jag det Biglady

Har bestämt för mig att även du har en sån under dina ;)
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 12:50:19 följande:

Tack för det! Har även bilder där 21.5cm stehård sak gör att det ser ut som ett indiantält.....

Jaså har du inte använd sådana sedan dess? Vad har du på benen när det är riktigt kallt ute då? Långkalsonger?

En tipi i nylon då kanske?

De ggr det är riktigt kallt har jag leggings under. Men jag är inte så frusen av mig så det behövs väldigt sällan tack o lov.
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 14:10:22 följande:

Vad menar du med "En tipi i nylon"?

Använder ofta mönstrade sexiga strumpbyxor hemma endast en en tröja som jag går runt i innan jag ska runka...

Ok, men kalasbyxor är mer praktiskt enligt mej pga att det täcker hela benen ända ut till tårna. Sedan känns det ju lite nera kinky också...

En tipi är ju ett indiantält och det såg ut som ett sånt sa du. Om du sen har nylonstrumpbyxor på dig då så blir det ju en tipi i nylon :)

Personligen så var det första gången på ca 20-30 år nu i helgen som jag använde strumpbyxor. Jag kan inte för mitt liv tycka de är särskilt sköna. Men jag njuter av effekten det ger på diverse män när jag använde dem ;)
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 15:43:58 följande:

Aha! Trodde du menade något med tips...

För oss killar så retar nylonet ollonet rejält vilket är riktigt skönt!

Du sulle se mina filmer...

Haha.. nope. Tipi var grejen ;)

Ja det vore spännande att se.
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 09:40:13 följande:

Jag kollade på dina filmer igår, riktigt bra!

Men jag hittade fler med Rabbiten!

Idag var det rätt kallt ute, så idag är det ett par blå ribb/kabelstickade strumpbyxor på här på jobbet (under jeansen). Så varma, mjuka och sköna! Det skulle du

prova när det är kallt!

Kan fixa en bild på dom och lägga ut här.

Ja fixa gärna en bild :)
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 11:00:54 följande:

Riktigt sköna som sagt!

Tack för bild :)

Du tyckte jag skulle prova förresten. Kan säga att strumpbyxor i min storlek inte finns i något bredare utbud direkt. Jag var glad att jag hittade svarta i nylon.
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor