ccaf skrev 2016-02-23 20:34:03 följande:
Oj jag skulle bli totalt galen om jag vägde mig varje dag. Jag väger mig max 2 gånger i veckan, oftast bara 1.
Aha okej, Vrinnevi (eller vad det nu heter :P) eller? Det har jag hört massvis med bra saker om :)
Ja jag förstår det, jag har aldrig någonsin klarat av att gå på pulverdiet mer än några dagar då jag verkligen avskyr smaken av alla de där påsarna. Förutom Modifasts puddingar då men de kan man jag ju inte äta hela tiden. Lycka till med resten av flytandet :)
Ja jag känner detsamma, tänk att äntligen kunna gå ner dit och sedan faktiskt hålla sig där.
Jag var på inskrivning idag och fick då frågan om jag kunde opas tidigare, så nu opereras jag på måndag 29/2 istället. Pirrigt!
Hehe ja det blir jag oxå, skapar en inte stress hos mig själv som är så onödig, så ska försöka att låta bli vågen tills söndag nu iaf
- inskrivning på måndag!
Ja men precis, där ska jag opas
Nä jag vet, det är drygt, men i detta fall ett måste så jag har tagit mig i kragen , men det är tufft, det ska jag inte sticka under stolen med! men nu är det bara 1 vecka kvar som tur är!
Nej men va kul! Grattis, ju tidigare desto bättre ju! Avis jag blir
Men förstår att du är nervös , men de kommer gå så bra!
Och GBP-träff vore skoj, även om jag inte är från ditt område