får inte hämta min dotter. vad ska jag göra?
dotterns mamma skaffade advokat o stämde mej eller vad det heter?! o menade att dottern inte skulle få bo hos mej, fick kallelse till muntlig förberedelse.
hon sa väl typ 3 ord under hela förberedelsen, hennes advokat menade att jag bara skulle få träffa dottern en dag i månaden, jag var ärlig med hur jag mår o allt annat de frågade, hade ingen advokat men kändes bra ändå.
de tog beslut att dottern ska bo hos mej som vanligt då det inte finns anledning till annat enligt utredningen socialen gjorde, så vart intermistiskt beslut att de skulle va som vi kom överens om under socialens utredning, det överklagade dotterns mamma till hovrätten att de skulle häva det intermistiskta beslutet men hovrätten avslog det med fanns inga skäl till inhibition enligt det som framkommit i målet.
så glad att dottern ska bo hos mej som vanligt, hon fick följa med mej o fira sen jul hos min släkt, där hon bröt ihop helt när vi skulle skiljas igen var en av de jobbigaste stunder i mitt liv o se henne så ledsen och förtvivlad.
målet ska sättas ut till huvud förhandling så får väl se vad som skall ske, men känner mej inte alls orolig o mår mycket bättre nu så kommer nog bli bra :)