Inlägg från: Fighter57 |Visa alla inlägg
  • Fighter57

Laser

Hej! Tänkte fråga om det är nån som har lasrat sin tatuering och fått bort den helt utan några färgrester? När jag googlar så hittar jag inte direkt information om nån verkligen har fått bort sin helt.

• Svar på tråden Laser
  • Fighter57

Mår dåligt över tatueringen.. :( känner inte att jag passar i den. Känns otroligt jobbigt. Har pratat med en del kliniker och dom verkar inte helt främmande med att kunna få bort den. Men svårt när man inte sett nån som gjort att.

• Fighter57

Okej.. Jag ska absolut gå till en klinik i så fall. Det känns helt fruktansvärt surt att ha betalt pengar för tatueringen och sen kanske ta bort den. Dyr historia. :( men man lär sig väl nåt av det kanske. En klinik i Malmö sa att dom skulle kunna ta bort den helt men jag har 23 mil dit. :((( mår psykiskt dåligt av detta

• Fighter57

Det dumma var ju att jag satte den på underarmen.. Vet inte vad jag tänkte. Gillar tatueringar och hade gärna haft fler men som man kan täcka bättre. Tänk om man hade satt den nån annanstans då hade jag aldrig mått så här. Mår verkligen skit! Har hamnat i nån ond spiral så varje dag känns jobbig. Hur ska jag tänka? Fy tusan för att ångra saker man har gjort!! :(

Svar på tråden Laser