• Anonym (Ledsamt)

"Ställ-upp sex"

Jag har en fru som inte har så stor lust till sex. Hon ställer upp en gång i veckan för att jag ska få ha sex. Jag får aldrig smeka hennes kön eller kyssa henne. Hon brukar gå igång på att jag smeker och suger hennes bröstvårtor men det vill hon heller inte längre. Hon vill självklart inte smeka mig heller. Det känns nästan som att ligga med en prostituerad där inga känslor är inblandade! Jag känner sån stor saknad efter att vara åtrådd och älskad! Hon har även varit otrogen med en arbetskamrat för några år sedan men jag upptäckte det så det blev ingen fortsättning. De hade ingen sex enligt henne men vem vet det? Jag förlät henne med tanke på att vi har barn och att jag ändå tycker om henne så vi gick i familjeterapi. Jag kan bli bättre på det vardagliga arbetet i hemmet men gör i gengäld mycket med husrenoveringen. När jag läser vad jag skrivit så känns det helt åt helvete och man undrar vad man håller på med! Vad sjutton ska jag göra? Det känns som hon är kvar för barnens skull!

• Svar på tråden "Ställ-upp sex"
  • KingOfKings

Tyvärr har du hittat ett drägg till kvinna. Inget ovanligt idag när majoriteten av kvinnorna är degenererat drägg. Vad du ska göra nu, ja det kan ju ingen här svara på.

Stanna kvar för barnens skull du också och knulla henne en dag i veckan. Sen kan du med gott samvete knulla runt andra om hon knullat runt andra. Se till att ha ditt på det torra. Vi skillsmässa dvs. Hon ska inte ha ett skit. Du får se till det.

• Farfallos

Vill ni båda hålla ihop för barnens skull några år till, och den grejen funkar, så var rak och ärlig och föreslå att ni slutar att ha sex med varandra och att ni fixar det på annat håll.

• Anonym (Hmm)

Hade hon större sexlust tidigare eller? Att ha låg sexlust är lika normalt som att ha hög sexlust. Det är inte något fel på henne

• Anonym (Hmm)

Jag ställer upp rätt ofta på sex jag med men jag försöker iaf verka lite intresserad av sex, fejkstönar och liknande när min partner smeker mig fast att det inte är skönt eller jag inte känner något

• Anonym (krille)

Tänker du efter ordentligt så inser du att det inte kan fortsätta. Sexlivet är jätteviktigt, kasta inte bort tiden på ett förhållande som inte gör dig lycklig. Det låter som hon är kvar i förhållandet av andra skäl än att hon är attraherad av dig.

Om du inte gör något nu kommer du att sluta som en bitter och olycklig människa.
    Kasta inte bort ditt liv!

• Anonym (Ledsamt)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-11-27 09:41:19 följande:

Jag ställer upp rätt ofta på sex jag med men jag försöker iaf verka lite intresserad av sex, fejkstönar och liknande när min partner smeker mig fast att det inte är skönt eller jag inte känner något

Det låter inte så värst juste att göra så! Varför visar du honom vad som är skönt, för något måste ju vara det?
  • Anonym (Ledsamt)
    Anonym (krille) skrev 2015-11-27 09:55:25 följande:

Tänker du efter ordentligt så inser du att det inte kan fortsätta. Sexlivet är jätteviktigt, kasta inte bort tiden på ett förhållande som inte gör dig lycklig. Det låter som hon är kvar i förhållandet av andra skäl än att hon är attraherad av dig.

Om du inte gör något nu kommer du att sluta som en bitter och olycklig människa.

Kasta inte bort ditt liv!

Du har nog rätt! Jag känner mig ganska bitter faktiskt! Det svåraste är att lämna barnen känner jag!
  • Hadraniel
    Anonym (Ledsamt) skrev 2015-11-27 10:45:02 följande:
    Du har nog rätt! Jag känner mig ganska bitter faktiskt! Det svåraste är att lämna barnen känner jag!
    Du överger ju knappast dina barn för att du lämnar deras mamma. Visst kanske det blir lite jobbigare för dem i början, men med tiden mår nog de allra flesta barn mycket bättre med föräldrar som är lyckliga på varsitt håll jämfört med att båda lever olyckliga tillsammans för deras skull. Barn märker liksom och påverkas av hur deras föräldrar mår.
  • Anonym (Hmm)

Ne jag tycker faktiskt inte att sex är skönt, det blir mer mekaniskt, typ smeka lite där och lite här, stöna lite, sen in och ut, stöna lite och sen kommer min sambo och då är sexet slut.

• Anders 386
    Anonym (Hmm) skrev 2015-11-27 10:53:01 följande:

Ne jag tycker faktiskt inte att sex är skönt, det blir mer mekaniskt, typ smeka lite där och lite här, stöna lite, sen in och ut, stöna lite och sen kommer min sambo och då är sexet slut.

Det är nog många som är så. Men det funkar ju inte om det är en man som "ställer upp" Man kan ju liksom inte fejka ett stånd..Skrattande

Hoppas din partner tycker det är ok - för mig är partnerns njutning minst lika viktig som min egen. Jag skulle inte må bra i ett sånt förhållande. Ibland erbjuder min fru "ställa upp sex" - men jag avböjer, det blir bara pinsamt att utnyttja henne som en "knulldocka". En stor del av min livsglädje ligger i att en kvinna njuter av det sex jag ger henne.
Svar på tråden "Ställ-upp sex"