• Regnbågsdröm

En bild säger mer än..

tusen ord, brukar det ju heta..

Dags att slänga alla gamla sprutor och sprayer. Tycker att detta säger rätt mycket. Och det här är bara ETT försök. Snart påbörjar vi försök två. Bäst att rensa ut innan så inte hela huset fylls av sprutor.

Kärlek till er alla!

• Svar på tråden En bild säger mer än..
  • Regnbågsdröm
    Mr Obvious skrev 2015-11-29 13:59:40 följande:

Bilden syns i alla 3 inläggen.

Haha, härligt! Hos mig i telefonen gör den inte det. Men dåså. Kan man radera gamla inlägg på något vis, vet du det? Alltså svar i tråden.
  • Regnbågsdröm
    Passiflora skrev 2015-11-29 14:05:59 följande:
    Jag tar bort dem åt dig

/Moderator
    Tack för hjälpen!
  • Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-11-29 14:33:34 följande:

WOW XD Jag tog ett kort på hela kuren när jag hämtat ut den från apoteket, det är GRYMT mycket grejer man behöver! Håller tummarna för försök nummer 2 ;) 

Ja, helt sinnessjukt mycket grejer. Man inser det inte riktigt förrän man samlar allt såhär.

Tack min vän! <3
  • Regnbågsdröm
    regnbagsbarn skrev 2015-11-29 17:21:16 följande:

Håller alla tummar och tänker på er! Kämpa på!

Tack fina! Hur har ni det?
  • Regnbågsdröm
    regnbagsbarn skrev 2015-11-29 18:51:45 följande:

Kämpar på med ruvandet. Tålamod är inte min bästa vän så har tjuvtestat på rd5 och idag rd6. Två negativa tester. Sambon blev jätteledsen och jag känner mig mest tom. Vet att det är tidigt att testa, även om vi ruvar på en blastocyst. Testdag är på lördag och jag borde få mens innan. Sätter mitt hopp till våra två eskimåer i frysen! Tack för att du frågar! Vi kanske blir ruvare samtidigt nästa gång :)

Oh vad jobbigt det låter. Jag har ju ingen erfarenhet av ruvandet än, eftersom vi aldrig kom så långt.. Men jag känner spontant att jag verkligen vill försöka hålla mig till testdagen. Det känns ju som att ni behöver bli besvikna flera gånger om nu istället. Men jag förstår samtidigt att det måste vara skitsvårt att låta bli. Jag håller dock tummarna stenhårt tills ni vet säkert.

Och skönt ändå att ni har två i frysen. Då behöver ni ju ändå inte börja om från början helt. Försök glädjas i det om allting blir tungt sen. Jag hoppas dock att ni slipper känna så och att det sker ett mirakel på lördag. Kram till er från oss!
Svar på tråden En bild säger mer än..