• regnbagsbarn

En bild säger mer än..

Håller alla tummar och tänker på er! Kämpa på!

• regnbagsbarn

Kämpar på med ruvandet. Tålamod är inte min bästa vän så har tjuvtestat på rd5 och idag rd6. Två negativa tester. Sambon blev jätteledsen och jag känner mig mest tom. Vet att det är tidigt att testa, även om vi ruvar på en blastocyst. Testdag är på lördag och jag borde få mens innan. Sätter mitt hopp till våra två eskimåer i frysen! Tack för att du frågar! Vi kanske blir ruvare samtidigt nästa gång :)

• regnbagsbarn

Tack för fina och uppmuntrande ord! Jag förstår precis vad ni menar med att vänta. När vi gjort inseminationer tidigare har jag aldrig testat innan BIM. Det är nu jag tappat allt tålamod. Det som är det är, oavsett hur många gånger jag testar. Har inhandlat cb digital nu till testdag en. Jag blir knäpp av att avläsa streck i hundra olika vinklar och ljus!

• regnbagsbarn

Jag har sett dig i andra trådar Cyanea, visst är du gravid nu? Hur går det för dig? Ja, det gäller att uppehålla sig med så mycket annat som möjligt. Som tur är har jag ett jobb som kräver hundra procent fokus och som jag verkligen kan gå in i. Då går dagarna ganska fort. Denna veckan har dock varit den längsta någonsin så nästa vecka lär kännas ännu längre. Vet inte exakt vilken dag jag har BIM, mensen har blivit oregelbunden sedan jag fick MA i början av året. Men jag hoppas såklart att den inte tänker komma!

Svar på tråden En bild säger mer än..