Inlägg från: Maya 77 |Visa alla inlägg
  • Maya 77

Västerås-mammor?

Vi är ett gäng som skrivit lite ihop under "Decembermammor i Västerås". Naturligtvis har det inte bara gällt decembermammor utan alla från V-ås med omnejd har hakat på. Vi har pratat om att träffas någon gång under augusti men jag vet inte om alla är tillbaks från semestrar och liknande ännu.

• Maya 77

Om den tråden är stängd så kan vi ju köra vidare här tycker jag! Kul med fler Västeråsare!

• Maya 77

Gjorde UL i vecka 17 och det var såååå häftigt. Ville ligga kvar där hur länge som helst och kolla på skärmen! Vi fick fem bilder för 30 kronor och bm såg till att vi fick jättebra bilder. Pengarna man betalar går oavkortat till forskning och utveckling av ultraljud och fosterdiagnostik, berättade bm, och det känns ju som en bra grej. Kunde gärna ha betalat det dubbla nu när man vet vad pengarna går till.

• Maya 77

Jag tycker vi gör så här! Det är alltid svårt att få till en träff som passar alla pga av jobb och annat. Om jag säger en tid och en plats så får vi se hur många som kan komma.

Vad sägs om lördagen den 28:e augusti klockan 14.00 på systrarna Eriksson?

Hoppas så många som möjligt kan komma!!

M

• Maya 77

Vi kan naturligtvis sätta ett annat datum för träffen om det är många som har förhinder. Jag tänkte bara börja någon stans så det inte rinner ut i sanden.

Någon annan som har några förslag?

• Maya 77

Jag jobbar inte helger så jag kan närsomhelst! Om vi ska ta träffas på stan så är det ju lördagar som gäller. Det är ju inte öppet på så många ställen på söndagar.

• Maya 77

Eftersom det inte var så många som kunde den 28:e så släppte jag det datumet. Har planerat annat till helgen.

Någon som har något annat datum på lut?

• Maya 77

11/9 funkar för mig också!! Café Skrapan och Systrarna Eriksson är ju ganska rymliga.

• Maya 77

Hej Minja!! Allt väl?

Jag jobbar till 17 mån-fre så jag är ledig alla kvällar!

Svar på tråden Västerås-mammor?