Inlägg från: MammaME |Visa alla inlägg
  • MammaME

Västerås-mammor?

Hej!! Jag har precis hittat hit! Va kul att se att det verkar vara lite mammaor på "G" i Vås!! Jag flyttar dit på onsdag - ska bli jättespännande, hoppas bara att bebisen stannar kvar i magen ett tag till... Har bf den 16/9, vore lite jobbigt om den kom mitt i flytten. Hm, jag får väl sitta på en stol och peka vart alla kartonger ska...; ))
    Såg att ni har en träff på gång, jag kan tyvärr inte då - mannen fyller 30!
    Ha det så gott och klappa om magarna!
    //Malin

• MammaME

Oj, oj - nu har det hänt lite på denna sida...har flyttat i dagarna och har inte kollat in här så noga. Går in i vecka 39 idag, så det var lite tungt -puh!. Gick mest runt och var förvirrad och försökte tala om vart allt skulle stå och "servade"med fika! Känns jättebra iallafall att ha blivit "Västeråsare". Tråkigt att jag ej kan vara med på träffen, men det kommer väl flera hoppas jag!
    Ska till BM på måndag på Hemdal - är det nån som går där? Är det bra?
    Hoppas ni mår bra alla "tjockisar" ; ) !!
    /Malin

• MammaME

Hej!
    Verkar som ni hade kul i lördags...hade gärna varit med, men jag låg på BB!!!! Våran lilla David kom i fredagskväll kl 23.17. Han kom med racerfart!! Hann vara på BB i 1,20 innan han tittade ut...
    Hänger gärna med på nån träff framöver när jag känner att man "törs" dra iväg utan att behöva amma hela tiden, när man kan börja planera lite. Är det nån annan på denna slinga som fått bebis, har inte sett nån än?!
    Hoppas ni mår bra med alla stora magar!
    Kram Malin

• MammaME

Hej!
    Verkar som det har varit supertrevligt på träffarna som ni haft...jag vill oxå!! Tyvärr har det ju varit lite fullt upp eftersom lillkillen har tittat ut ;) Få se om jag kan nästa gång, annars hänger jag gärna på längre fram - David har lite ont i magen och skriker rätt mycket, inte så kul att luncha med en sån... Hoppas det går över snart.
    Ha det så gott alla!
    Kram Malin

• MammaME

Stort grattis Darling till körkortet!!!

Här hemma går det bra med barnen, men är lite skraj för nästa vecka - då börjar mannen jobba och jag ska klara två barn själv.... Storasyster ska gå på förskolan ti-to mellan 9 och 14 för att få leka lite, funderar på hur jag ska ta mej dit i tid...men alla andra klarar det ju ; ). Lillebror har fortfarande ont i magen på kvällarna så jag har börjat ge honom Minifom droppar få se om det hjälper. Han är ju bara 2 1/2 vecka, så allt har väl kanska inte kommit igång som det ska heller.

Ja ni, detta är vad ni har att vänta....;) Skämt och sido, det är jättemysigt med en liten bebis igen!! De är ju så små och goa och luktar ljuvligt! Längtar tills man har kommit in i lite "vardagsrutiner" bara så man kan ta sig ut på lite shopping/fika-turer.

Krama om "maggarna"!
    //Malin

• MammaME

Hej på er!!!
    Såg att det är dax för en träff på tisdag! Få se om jag kanske kan komma ifrån, vore kul att vara med nångång... Kan väl kanske ta med besisen oxå, men jobbigt om han skriker...
    Vart ligger resturangen?? Jag har ju inte bott här så länge och har ingen koll på det.
    //Malin

• MammaME

Nån som har hört nåt av Darling??!!!! Är så nyfiken på hur det går för henne...hoppas att det har tittat ut en liten krabat!!

Min lille pöjk är tyst för tillfället..."peppar peppar"...har brukar skrika några timmar varje kväll, men ikväll är det lungt! Kanske är lugnet före stormen ;( Hoppas han fortsätter sova den lille stackaren, är så jobbigt när man inte kan göra nåt.

Hoppas alla ni som fortfarande har stora magar mår toppen!
    //Malin

• MammaME

!!!!!!!!!!!!!! ÅH, GRATTIS DARLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Va roligt, en liten pöjk - skönt att det gick bra,

kram Malin

• MammaME

Hej!!

Grattis Minne till lilla Philip!! Va skoj att han har kommit!

Oj, jag har haft fullt upp och har inte tittat in på några dagar - här skrivs det för fullt!!!!!!! Såg att ni funderar på att ses på dagtid, det skulle passa väldigt bra för mig, känns lite krångligare på kvällstid med två små. Stora tjejen går ju på dagis tis-tor, så jag kanske kan hänga med på en fika om ni ses då. Har ju missat alla träffar hittills... Ni verkar ha så skoj ;)!
    //Malin

• MammaME

Hm-ja,ja. Jag missar även denna gång... Jag har dottern hemma må+fr och och är utan bil - det känns lite väl körigt att komma med två barn då...
    Jag håller utkik efter nästa datum!! ; )
    Ha en trevlig lördagkväll!!
    //Malin m. David

• MammaME

Rebbi: Vad jag har förstått så är alla från V:ås eller runt omkring.

Jag fyller i listan när jag kan. Vet inte hur du tänkt dej, Nitis, men jag fyller i mitt namn de dagar och tider jag kan på efter ditt namn...

Månd: Nitis77
    Tisd: Nitis77, MammaME 10-13
    Onsd: Nitis77 14-, MammaME 10-13
    Torsd: Nitis77 14-, MammaME 10-13
    Fred: Nitis77
    Lörd:
    Sönd:Nitis77 12-

Vore kul om jag kunde pricka in att vara med nångång...; )

//Malin

Svar på tråden Västerås-mammor?