Inlägg från: Darling73 |Visa alla inlägg
  • Darling73

Västerås-mammor?

funkar så bra så....*mat*...

• Darling73

Va trist att ni inte kan komma, Minne och Nitis77...men jag hoppas att ni båda mår bättre snart och att vi kan ses en annan gång....

kram på alla!!

• Darling73

ooooh så dumt!!! jag kollade aldrig FL innan jag for..tanken slog mig aldrig....så gissa vem som satt och väntade utanför Oliver Twist i en kvart!?? *ler*..jaja...for hem och åt en pizza istället...hmm...va dum jag känner mig nu då...som inte kollade av FL menar jag.....

kram på alla!!!
    //sara

• Darling73

nejmen, lovan, inte ska DU känna dig dum...*ler*..det är ju upp till mig att kolla upp saker innan jag far....men så kan det gå..och inte gör det nå...fick ju ut och köra lite bil....*skrattar*...
    så sluta känna dig taskig nu!! LOVA!!

kram på dig/er!!

• Darling73

söta ni är tjejer!!! ja, jag tror ni lurar ut mig på galenskap för att detta ska komma igång...*ler stort*..och kanske var det så oxå...för hela natten hade jag värkar, framåt morgontimmarna så kom de med jämna mellanrum...väckte sambon, åt frukost och ringde förlossningen...proppen gick oxå....och sen bara stannade det av!!! Något frustrerande måste jag säga..hela dan har det varit nån värk lite då och då..ibland flera på rad med jämna mellanrum, ibland bara strövärkar....som BM säger är helt normalt...men det är på G iallfall!!!!
    pirrig i magen nu.....

törs lova att jag inte kommer på nästa träff..*flinar*..men hänger gärna med på en telefonlista...kan ju vara trevligt!!

kram på er alla!!!!

• Darling73

JAG HAR BLIVIT MAMMA!!!!!!!

En liten Daniel kom i torsdags, den 14 oktober alltså kl 22.44 på kvällen...han var 51 cm lång och vägde 3618 gram...förlossningen gick kanonbra!!! Tog bara 6 timmar och 45 minuter från det vi kom in tills han var ute..men hade nå otroliga värkar, kallas tydligen "mor-dottervärkar"...de kom i ett...inget andrum här inte...*ler*..var nog därför det gick så fort!! Körde slut på lustgasen *ler lite* och det var det jag körde på...EDA var inget för mig som har scolios sa de..man KAN få men av det...(då ville jag gå hem!) men fick en PCB istället...men den kunde jag lika gärna ha varit utan...

Men vilken känsla det var när han kom ut.....lyckan var total och alla smärtor var borta som i ett trollslag!!!!!

Kom hem från BB idag....härligt att vara hemma...och Daniel, han ligger och sover i sin korg...tänk...*snyft*...är så gråtmild nu så...så lycklig!!!

Ät lite taccos åt mig ikväll osså!!

KRAM PÅ ER ALLA!!!!!!!

• Darling73

Tack för alla GRATTIShälsningar tjejer!!! Ni är så gulliga....
    Lillen sover nu och jag passar på att kika in här...verkar som i haft en trevlig kväll igår..men det förvånar mig inte....*ler stort*..

Så Minne, du är nästa kvinna ut...du har världens grej framför dig!!! Lycka till och hoppas h*n kommer snart så du slipper ha ont....

Ha det gott mina nyfunna vänner på FL!!!!

Kram Sara

• Darling73

God morgon flickor!!
    Tänk vilken snäll son jag har...äter vid 23.00-00.00 på natten, sover sen till 04.00 ca...äter en timme ungefär och sover sen till en 8.00....så än så länge så kan jga inte klaga på för lite nattsömn...även om den blir avbruten....älskar livet som mamma!!!Bara känslan av att vara så behövd är sagolik....älskar det lilla livet så mycket att det gör ont i "känsloknuten"...ja, jag har blivit otroligt blödig sen Daniel kom...tårögd för småsaker...glädjetårar alltså...*ler stort*..

oki...ville bara tala om att jag är kvar så att säga....:)

ha det gott alla ni med magarna!! (min är bara en pizzadegsklump nu....)
    Kram sara

• Darling73

Minne: lycka till nu!!!!! Hoppas den lill* bestämmer sig för att komma ut nu då......

Maya77: kanske kan komma...du kan väl påminna mig som är mer än lovligt förvirrad/glömsk nu....nog för att jag hört att man kan bi det av att amma...men detta är ju löjligt....hmm..*skrattar*..är glad om jga håller reda på veckodag och när lillen fick mat senast...

Eleonora: snart så.......

• Darling73

dags att göra lite annan reklam för bebisar nu då..*ler och gäspar stort*...
    i natt hade jag en MYCKET pigg son...vaknade kl 2 och var hungrig...och sen var det pigge-piggelin ska ni veta!!! sova!? nä nä...inte när man kan hålla mamma och pappa uppe...var inte ledsen, bara pigg. Tyckte inte om att vi la honom ner, så det slutade med att anders tog honom i bärselen och åt frukost 4.30...då somnade han! anders åkte till jobbet och daniel trynade på i sängen.....
    men han är så underbar...och så söt...och vilka miner han kan!!! skrattar gorr åt honom...han skelar ju så med ena ögat, som alla barn gör i början...känner mig elak som skrattar åt honom, men han är ju så söt!!!!

ska bli kul att följa med på en träff längre fram...vill ju presentera honom för er!!!

kram på er alla...och jag håller en tumme för Minne att du föder fram lill* guldklimpen snart!!

• Darling73

HEJA MINNE!!!!! Nu måste h*n ju vara på väg ut!!!! Tänker på dig och håller en tumme för att allt kommer att gå bra....

//kram kram Sara

• Darling73

GRATTIS GRATTIS MINNE!!!!!!!! Tänk att du också fick en liten pojke....så roligt!!!!!!!

...och ett mycket fint namn måste jag säga....

*kramar om er båda*
    //Sara

• Darling73

en fika dagtid fungerar bra för mig...eller oss menar jag..*ler*...visserligen kan han va lite kinkig på dagarna, men det får ni ta...*skrattar*...så att ni vet vad ni har att vänta....

nästa vecka fungerar alla dagar utom tisdag och torsdag....

kram sara

• Darling73

jag ska försöka...att passa tider idag är att glömma...*ler*..men jag gör ett försök...är det någon som vet vad de har för mat där?
    Jag är nämligen på sträng diet, absolut inga mjölkprodukter av något slag!!!! (sara som lever på mjölk o fil...*gråter*) lillen kan vara överkänslig, så vi håller på o kolla upp det nu...stackarn...

men som sagt, det vore jätteskoj att följa med på måndag!!! vilka ska med?

//Sara och Daniel

• Darling73

Minne: man åker gratis buss när man har barnvagn!!! bra va?!

En liten, kanske dum fråga, men vart ligger Kopparlunden? Är det stället vi varit o fikat på en gång eller? gamla kaffe&kök? hmm, nu får man skämmas som inte vet vart stället ligger...*skrattar*....

hoppas på en trevlig träff med många glada mammor och magar!!

//Sara

• Darling73

...och jag kom inte....sorry tjejer..men daniel har stunder då han kör slut på sin stackars mamma.....och nu sover han äntligen så...det får bli en annan gång...hoppas ni hade det trevligt iallafall??!!!

//Sara *gäsp*

Svar på tråden Västerås-mammor?