Inlägg från: Maya 77 |Visa alla inlägg
  • Maya 77

Västerås-mammor?

Kommer på träff tisdagen 19/10 kl 17.30 på Oliwer Twist för mumsig taco-buffé (!!!) :

Lovan
    Green Apple
    Maya 77

• Maya 77

Grattis Darling!!! Gud va kul och vilken söt liten gosse!! Ser fram emot att få beskåda underverket på någon träff framöver.

Minne, nu står du på tur! Håller tummarna och hoppas att du inte behöver vänta alltför länge innan du får nosa bäbis!

Tack för träffen igår, lika trevligt som vanligt! Synd bara att klockan får så himla bråttom när vi träffas, tiden fullständigt rusar iväg. Hoppas det blir träff snart igen!

Kram på er allihop och sköt om er!

M

• Maya 77

Träff v44

25/10 Måndag:Nitis77,jordnöten 14.30-, Lovan, Green Apple
    26/10 Tisdag:Nitis77, jordnöten, Green Apple, Minja 15-
    27/10 Onsdag:Nitis77, Green Apple, Maya 77 13-
    28/10 Torsdag: Eleonora 18-,Nitis77, jordnöten, Green Apple, Minja 12-
    29/10 Fredag: Eleonora, Green Apple 13-
    30/10 Lördag: Eleonora,jordnöten, Lovan 14-
    31/10 Söndag: Eleonora -16, jordnöten

• Maya 77

Appropå tupperware så har jag party söndagen den 7/11 kl 19.00 om det skulle passa någon........

Var hos Bm idag på koll, hon kände efter om Lilla Liten låg kvar med huvudet ner. Hon fick ta i ganska ordentligt och min lilla inneboende uppskattade INTE behandlingen! Vi fick vänta en stund med att lyssna på hjärtljudet för Lilla Liten var så förbannad så jag trodde h*n skulle komma ut genom skinnet och göra upp med barnmorskan på en gång. Gulligt! BM tyckte det var bra med tempramentsfulla barn! Ha ha!

• Maya 77

Minne och Darling, har ni kvar min mailadress sen träffen vi hade på Chantals i Punkt?

Vi som var på Tacoträffes på Oliwer härom veckan knåpade ihop en telefon/adress-lista. Om ni har kvar min mailadress så kan ni väl maila mig era uppgifter så kan jag komplettera listan. Om ni vill vara med på den förståss? Kan ju vara bra att kunna nå varann utanför familjeliv.

M

• Maya 77

Hallå allihopa!

Idag jobbade jag min sista dag! Har nu tre veckors semester innan jag börjar tulla på mammadagarna!! Nu har jag också tid att fika på dagarna!

V.45

Måndag:Nitis77 16-, Minja16 ,jordnöten 16- , Lovan
    Tisdag:Nitis77, minja 16, jordnöten, Lovan, Maya77 15.30-
    Onsdag:Nitis77 16-, minja14- , jordnöten 16-, Maya77
    Torsdag:Nitis77 16-, minja16, jordnöten 12-, Green Apple 16- Maya77
    Fredag:Nitis77, jordnöten, Maya77
    Lördag:jordnöten, Lovan
    Söndag: Lovan 12-

• Maya 77

Va spännande Minne!!! Väntar på helspänn tills du hör av dig nästa gång! Lycka till!

Green Apple, va drygt att du måste hålla på så där! Tänker på dig! Kram!

Jag tycker också att tisdag verkar vara en bra dag för träff! Är på föräldrautbildning nere på stan fram till 15.30 så jag är på plats.

M

• Maya 77

Kommer dit till 16.00! Gott me lite fika och skönt med en liten pratstund!

M

• Maya 77

Tack för igår brudar!!! En träff med er är som medicin för själen!!!

See you monday!

Kram M

• Maya 77

Grattis Minne!!! Jätte-bamse kramar från mig!! Längtar tills man får se både ditt och Darlings lilla underverk!

Var spec.mödravården igår, blodtrycket har sjunkit en sväng igen, skönt. Tillväxten, ca 2,7-2,8 kg, och flödet var normalt, huvudet är fixerat och ligger så långt ner i kanalen att det knappt gick att mäta på UL. Läkaren och BM tror inte vi behöver vänta till den 5:e dec på att få träffa Lilla Liten. Spännande men samtidigt lite nervöst............det närmar sig!

Kram så länge!

• Maya 77

Minne, det vore jättekul!!! Är så himla nyfiken på er nya familjemedlem!

Jag dyker upp på måndag kl 11.00! Dom har en superfräsch salladsbuffé där och alltid minst två maträtter att välja mellan så jag tror säkert att det finns nåt som passar alla. Enligt lunchinfo.com ser måndagsmenyn ut såhär:

Stekt strömmingsflundra med bryntsmör och potatispuré,
    Tex Mex med Nachos och salsa,
    Pasta med salami och sv. oliver i tomatsås,
    Vegetariskt; Asiatisk böngryta

Kram på alla magar!

• Maya 77

Hej på er! Jag kommer inte på lunchdaten idag. Har en del ljus att göra så det är bäst att få det klart om Lilla Liten får för sig att titta ut snart! Ät lite åt mig med!!

Kram

Svar på tråden Västerås-mammor?