Inlägg från: DickRex |Visa alla inlägg
  • DickRex

Är mödomshinnan en myt?

Vanillaextract skrev 2015-12-02 17:57:50 följande:
    RosaSmurf skrev 2015-12-02 17:41:03 följande:
    EnAnonumius skrev 2015-12-02 17:33:23 följande:
    Storslaget! Ni tre har tillsammans erövrat alla tre platser på den prispall där man kunde förvänta sig att finna Siwert Öholm, Åsa Romson och Don Quijote.

Hur kan ni missförstå Farfallos så fullständigt? Storslaget!

En hedrande fjärdeplats till dig Farfallos som inte för länge sedan fattat att det är lika bra att lägga ner. Har dom inte fattat efter ett halvdussin småskoleförklaringar så lär dom inte fatta någon gång.
  • DickRex
    maritbinge skrev 2015-12-03 22:58:41 följande:
    Förlåt, jag glömde ange referensen för mitt citat om hymen cribiformis: Här är den.
    Förutom den då, och den helt täckta verkar övriga varianter på wikipedias sida för Hymen inte vara några missbildningar, utan bara normal variation. Fast var gränsen mellan missbildning och normalt går är ju sannolikt bara en bedömning som människor gjort, och som skiljer från land till land.

På wikipedia sv.wikipedia.org/wiki/Hymen står ju att den helt täckta slidkransen är den vanligaste missbildningen... Skulle flera av de andra varianterna vara mindre vanliga än den helt täckta då? Nä, jag tvivlar på att man i Sverige skulle kalla Hymen labialis för en missbildning. Men vad vet jag...
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
Svar på tråden Är mödomshinnan en myt?