• Jennska

    Mensen efter kopparspiral

    Halloj! Undrar hur eran menstruation har reagerat efter uttag av kopparspiral? Tog ut min i aug då det blivit dags för syskon. Inte en enda cykel har varit normal sen dess. I aug hade jag den i samband med uttag. Sept kom den ungefär rätt tid. Okt kom den hela 3 veckor för sent! Nov kom den en vecka för tidigt och nu i dec kom den 1,5 v för tidigt. När tusan kommer den i rytm igen?? Kroppen ska väl inte påverkas såhär när det inte handlar om hormoner? I övrigt har jag alltid varit punktlig,både med och utan preventivmedel. Och då har jag haft både piller,hormonspiral och nu senast då kopparspiral. Nån som har liknande erfarenheter?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-02 13:27
    Passar på att slänga in lite annat jag klurar över så blir det inte en onödig extra tråd ;) har i ca en vecka varit helt överjordiskt trött. Då snackar vi narkolepsi-varning. Och fryser konstant. Hunger och aptit utan botten. Känns och låter som gravidsymptom. Men jag har ju mens? Sjuk tror jag inte att jag är ändå,för har inga andra förkylningsymptom och brukar defenetivt inte få ökad aptit,snarare tvärtom! Vad är det som händer i kroppen??

  • Svar på tråden Mensen efter kopparspiral
Svar på tråden Mensen efter kopparspiral