Inlägg från: emelieen |Visa alla inlägg
  • emelieen

På G?

Nu har jag inte fött än (BF 29/12) men en idé är att klocka? Jag får också som mensvärk vid sammandragningar och har haft det så några veckor, men det sker kanske en gång per dag här, eller tom varannan ibland :)

Spännande! Lycka till!

• emelieen
    godisvraket82 skrev 2015-12-08 13:39:31 följande:

Håller med harvdick bf om 14 dagar men denna vecka e bäst att hon kommer på pga diverse familje problem. Men igår var det en promenad och en hel annanas idag e det promenad och en mugg hallonbladste intaget.... E trött på allt smygande, det kan väl starta ordentligt istället.

E där någon mer som testat hallonbladste?

Fast hallonbladste sätter inte igång en förlossning... Det hjälper dock livmodern att arbeta bättre under förlossningen och att "läka" efteråt. Jag har en vän som drack det från v 34 och hon blev igångsatt BF+16.

Hur tycker du hallonbladste smakar? Har nämligen hört att det ska vara vidrigt.
  • emelieen
    fantasy06 skrev 2015-12-09 00:00:07 följande:

Idag har nog delar av slemproppen lossnat. Har ff lite blodblandat när jag varit på toa. O ikväll när jag får sammandragningar har det börjat göra lite ont hoppas hoppas. Men med den vanliga turen blir det väl en sömnlös natt följt av en morgondag utan en enda känning :)

Håller tummarna att det kommer igång för dig/er snart.
Svar på tråden På G?