Inlägg från: godisvraket82 |Visa alla inlägg
  • godisvraket82

På G?

Har bf den 22/12 med 3 barnet och har mer eller mindre kännts konstig i kroppen dem senaste 14 dagarna. Mensvärk molande värk, förvärkar, tryck neråt. Men inget som vill bryta ut.. Man vill liksom att det bara ska bryta ut istället för att hålla på.och smyga hela tiden.

• godisvraket82
    fantasy06 skrev 2015-12-03 15:04:26 följande:

Första barnet som kom då för 9 år sedan kom 3 dagar för tidigt utan minsta känning innan. Så fick ju upp hoppet i natt. Sov inte en blund förrän nu på dagen. Idag har jag knappt känt nåt alls. Antar det var retfulla förvärkar :/ men bf i övermorrn ju.

Ja sånt e sååå störigt man vill att det ska bryta ut inte jäkla med en hela tiden.
  • godisvraket82
    fantasy06 skrev 2015-12-08 13:08:03 följande:

[quote=76094203][quote-nick]Tonensu skrev 2015-12-08 13:00:51 följande:[/quote-nick]Åh jag förstår det. När blir du igångsatt om det inte kommer igång innan?[/

Ingen aning. Blir väl efter de berömda 14 dagarna. Ska till bm kdag och har en tid om 1 vecka igen. Hade kunnat betala en slant för att bli igångsatt :)

Håller med harvdick bf om 14 dagar men denna vecka e bäst att hon kommer på pga diverse familje problem. Men igår var det en promenad och en hel annanas idag e det promenad och en mugg hallonbladste intaget.... E trött på allt smygande, det kan väl starta ordentligt istället.

E där någon mer som testat hallonbladste?
  • godisvraket82
    emelieen skrev 2015-12-08 15:08:22 följande:

Fast hallonbladste sätter inte igång en förlossning... Det hjälper dock livmodern att arbeta bättre under förlossningen och att "läka" efteråt. Jag har en vän som drack det från v 34 och hon blev igångsatt BF+16.

Hur tycker du hallonbladste smakar? Har nämligen hört att det ska vara vidrigt.

Ok jag har hört att det kan hjälpa till på traven och starta det... Jo det var helt ok.. Smaka gott :)
Svar på tråden På G?