• annananonym

Jag hatar hans barn

Anonym (B.) skrev 2015-12-03 09:41:14 följande:
    Det är klart jag inte vill bidra till det men jag har gjort slut pga just detta. Men han har ju inte velat det och undermedvetet valt bort sonen. För de ses inte mer eller hörs.
    Jag kan inte acceptera det han vet om det men för min man är jag viktigare verkar det som. I början uppmuntrade jag honom till att träffa sonen ville att han skulle bli bättre men han slarvade mycket och sen när sonen väl var hos oss så kände jag mig bara obekväm och så ska jag inte behöva känna i mitt egna hem. Jag måste få min man att förstå att han inte kan vara med mig.

Vad bra att du har gjort slut. Nu kan ni båda gå vidare och träffa varsin partner som passar just er bättre än vad ni gjorde för varandra.
  • annananonym
    Anonym (B.) skrev 2015-12-03 10:30:33 följande:
    Men så enkelt är det inte. Han vill inte acceptera det och vi bor i min lägenhet. Han förstår inte att jag vill lämna honom för hans bästa men han säger att han knappt träffar sina barn så de är egentligen ingen anledning nog. :/

Vill du själv skaffa barn med någon i framtiden?

I så fall är det BARA (ja faktiskt !) att kasta ut karln och skaffa en vettig man som både kan och vill vara pappa till alla avkommor han sätter till världen!
  • annananonym
    Anonym (B.) skrev 2015-12-03 10:30:33 följande:
    Men så enkelt är det inte. Han vill inte acceptera det och vi bor i min lägenhet. Han förstår inte att jag vill lämna honom för hans bästa men han säger att han knappt träffar sina barn så de är egentligen ingen anledning nog. :/

Vadå´för hans bästa? Det är väl även DITT bästa du ska tänka på och det ÄR att kasta ut karln nu idag!
Svar på tråden Jag hatar hans barn