• Ess

Jag HATAR hans barn

Jag hade dumpat honom direkt, han verkar hala fram "defekter" som kaniner ur en hatt. Att han dolt att han hade fler barn hade jag inte accepterat.

Fortsätter du förhållandet med honom så se till att inte blanda ihop era ägodelar, utan se till att ha klara papper på det som är ditt. Alla de där ungarna har ju arvsrätt efter honom om han lämnar in.

• Ess
    Anonym (Bb.) skrev 2015-12-03 18:16:24 följande:
    Där har du fel det är jag som sitter på pengarna.
    Se till att sitta tungt på dem så att han inte kommer åt dem på något vis.

Kolla upp med skatteverket hur många barn det finns registrerade på honom, så att du slipper fler överraskningar.

Är han verkligen så underbar att han väger upp att du får tre särkullar på halsen, och dessutom ljugit/undanhållit sanningen för dig?
  • Ess
    Anonym (Bb.) skrev 2015-12-03 18:20:27 följande:
    Jo alla sådana papper är i ordning. Inget köps gemensamt just pga det. Dock står han inte som pappa på två av barnen.
    Bortse från mitt tidigare inlägg, läste inte detta innan jag skrev.
  • Ess
    Anonym (Hurkandu?) skrev 2015-12-04 21:04:35 följande:
    Står för vartenda ord jag skriver!!! Kan inte och kommer ALDRIG förstå HUR man kan HATA ett barn för dess ursprung ! Och som man dessutom inte har träffat om jag förstått det rätt. Och som manman dessutom vill utesluta ur egna familjen ( läs ts igen) och inte accepterar att pappan har kontakt med. Och jag är inte förvånad att det växer upp så många arga svikna barn som det går illa för. Och har absolut 0 respekt för en förälder som väljer en empatilös varelse före sitt barn! Sen får du leka amatörteraupueft hur mycket du vill. Att ge ett barn skulden för att han hade den dåliga smaken att välja fel föräldrar?! Hur faen är man funtad då?!
    Antagligen är det ett av barnen han inte står skriven som pappa åt.
    Jag förstod det som att ts har träffat sonen vid ett antal tillfällen, och bildat sig denna uppfattning att hon inte gillar honom.
Svar på tråden Jag HATAR hans barn