Gulaktig vätska från brösten!?? Rädd...ej gravid.
Ingen??
Ingen??
Okej tack för svaret! men även fast jag ej är gravid?? Vad lustigt. Känns som jag är döende.
Mina bröst ömmar och spänner. Har fått finnar och är sjukligt trött. Precis som mina två graviditeter.
Var tvungen att ta ett test och det var negativt. Även fast jag visste det.
Ok jag läste precis att 10% av kvinnorna hade det. Fast det är väl antagligen farligt :( får kolla upp.
Tack för era svar.
Jag ringer vc i morgon, få väl en remiss till bröstmottagningen.
Det hade känts värre om det bara var från ena. Cancer kan ju uppkommit på 1'år men hoppas inte det. Sen mammografin.
Jag tänkte kolla prolaktinnivåerna. Har massa autoimmuna sjukdomar och då ökar riskerna att få fler om man har höga nivåer. Alla mina symptom stämmer in på det med. Trötthet, huvudvärk, törst m.m. Kan vara sån där tumör på hypofysen, eller strul med sköldkörteln.
Eller så stimulerades mjölkproduktionen när jag gick utan bh för ett tag sen när jg var hemma och sjuk...skämt å sido.
Jag kan också trycka ut vätska. Fick barn för fyra år sedan. Jag har inte oroat mig alls. Känner inga knutor.
Jag älskar bröst! Kan inte låta bli dem och smeker och klämmer och slickar och suger så mycket jag bara får. Mitt ex började få "råmjölk" eller vad det var när jag lekt med dem ett tag. Vi visste inte vad det var men kom som bröstmjölk på samma sätt ur vårtorna .. gick bra, var inget farligt alls.
Kan väl tillägga att jag älskar mjölkbröst - kan roa mig hur länge som helst .. de är fantastiska. mmmmmmmm
Äter du någon medicin?
Lustigt???
Mer genomskinligt. Men tror inte det har någon betydelse. Är du orolig bör du söka för det så du kan släppa det.
Jag är sjuksköterska och det kan ibland trubba ner lite av sådana här saker, tänker att det är normalt osv. Känner igenom brösten med jämna mellanrum och det känns bra.
Tack, skönt att höra andras åsikter/erfarenheter.
Jag ringde bröstmottagningen och hon sa att detninte lät konstigt alls som ensamt symtom.
Så det verkar inte som att jag behöver kolla upp det. :)
Var tvungen att ringa en mottagning till,* haha* men hon sa också att det är helt naturligt. Men att man inte ska fortsätta trycka för att stimulera.
Om det kommer mer och spontant skulle jag söka. Men färgen på detta är helt normal.
Vad skönt! Och det var ju det jag sa, precis samma svar som jag fått och gav. Och jag var tydligen oansvarig som inte tyckte det krävde läkare. Man behöver inte bli hysterisk över allt folk frågar kring om man har hyfsad koll. Skriv inte i sånt fall att ge alvedon vid en förkylning o feber, det är oansvarigt! Det kan ju vara en mördarbakterie.
Haha hur fan kunde denna hamna på heta ämnen??????????????
Hett ämne.